امیر فخرآور به روحانیون: اگر واقعا کنار مردم هستید، لباس روحانیت را از تن خارج و حساب خود را از حاکمیت جدا کنید

0

روز گذشته امیر عباس فخرآور طی مناظره‌ای با آیت الله گلی از روحانیون مخالف خامنه‌ای و جمهوری اسلامی د شبکه اجتماعی کلاب هاوس، خواست تا بهمراه آن بخش از آخوندهایی که حکومتی نیستد، در امتداد حرکت آیت‌الله امجد لباس آخوندی را از تن خارج و با پوشیدن لباس مردم حساب خود را از حاکمیت جدا کنند.

فخرآور، رئیس سنای کنگره ملی ایرانیان در این ارتباط گفت: «بحث آبان بحث بسیار بزرگی است، من میخواهم به همه شما یک توصیه‌ای بکنم به همه شما معممین و بی تعارف می‌گویم؛ لباس را کنار بگذارید. بلایی که خامنه‌ای سر تشیع آورده، به سر روحانیت و حوزه‌های علمیه آورده شاید چند دهه، وقت احتیاج داشته باشید که برگردید کنار مردم دوباره زندگی کنید. با مردم و از جنس مردم لباس بپوشید تا شاید بتوانید برگردید تازه به جایی فرسنگ‌ها دورتر از آنجا که ۴۳ سال پیش بودید.

وی در ادامه به جایگاه کلیسا در اروپا پرداخت و افزود: به تاریخ، به اروپای قرون وسطی، به دوران حکمرانی کلیساها نگاه کنید، ببینید سرنوشت کلیساها پس از آنکه با ارباب قدرت، پادشاهان، دست به دست هم دادند و بنام دین جنایت کردند، بنام دین با علم درافتادند، دادگاه‌های انکیزیسون راه انداختند، چه شد!؟ ببینید وقتی اروپا به رنسانس خود رسید و وقتی عصر روشنگری پیش آمد و وقتی مردم آگاه شدند با کلیسا چه کردند و چطور کلیساها را، کشیش‌ها را راندند و برای قرنها دیگر نتوانستند سر بلند کنند و برای اینکه بتوانند بین مردم بازگردند کشیش‌ها لباس رسمی را کنار گذاشتند و عین مردم شدند. در آمریکا کشیش ها مانند مردم عادی لباس می‌پوشند و زندگی می‌کنند تا بتوانند آن خاطرات تلخ انکیزیسیون و حکومت کلیساها در قرنها پیش را پاک کنند تا مردم دوباره بدانها اعتماد کنند.

امیر فخرآور این بخش مناظره را با توصیه ای به آخوندهای غیرحکومتی به پایان رساند: توصیه من به آخوندها این است که لباس‌هایتان را دربیاورید و بین مردم باشید، اگر می‌گفتید این لباس پیامبر است و قرار بود این را نشان بدهید، این لباس آلوده به خون شده است، آلوده به خون بچه‌های مردم.»

در پی ربودن روح الله زم و صدور حکم اعدام برای وی و اجرای آن، آیت الله امجد از روحانیون مخالف ولایت فقیه و شیعه سیاسی در اعتراض به این اقدام رژیم ضمن تاختن بر خامنه‌ای اعلام نمود که لباس روحانیت را از تن خود خارج کرده و از شاگردان و مقلدین خود نیز خواست تا در این حرکت به وی بپیوندند. وی همچنین در بیانیه خود خامنه‌ای را عامل تمام جنایات رخ داده از سال ۸۸ تا به امروز معرفی کرد.

این اقدام آقای امجد و توصیه امیرعباس فخرآور شاید آخرین فرصتی باشد که به حوزه‌های علمیه برای نجات مذهب تشیع از نابودی کامل داده می‌شود.

بدون نظر

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

Exit mobile version