مهدی کرم آشتیانی، جانباز اعصاب ‌و روان پس از ربوده شدن توسط سرکوبگران سپاه پاسداران، ناپدید شد!

0

با گذشت حدود ۸۰ روز از ناپدیدسازی قهری «مهدی کرم‌آشتیانی» کارمند شرکت اتوبوسرانی تهران هنوز اطلاعی از سرنوشت این شهروند ۵۰ ساله جانباز جنگی دردست نیست. به گفته شاهدان عینی او حین بوق‌زدن حوالی دانشگاه علم وصنعت درخودروی شخصی موردهدف سرکوبگران سپاه پاسداران قرارگرفت و ازسوی آنها ربوده شد.

مهدی کرم‌آشتیانی، متولد ۱۸ فروردین ۵۱ و کارمند شرکت واحد تهران، از روز شنبه ۹ مهر ۲۷۰۱ ایرانی ناپدید شده است. مهدی وقتی با خودروی شخصی‌اش از مقابل دانشگاه علم و صنعت عبور می‌کرد برای دانشجویانی که شعار می‌دادند بوق زد و در نتیجه آن سرکوبگران سپاه پاسداران به خودروی او حمله کردند و با باتون آینه‌ها و شیشه خودروی او را شکستند. ⁧‫

مهدی کرم آشتیانی‬⁩ تلاش کرد از دست ماموران فرار کند که خودروی‌اش را به گلوله می‌بندند. ‏ظاهرا او به شدت زخمی و سپس ربوده می‌شود، اما از آن روز به بعد هیچ‌کس اطلاعی از سرنوشت مهدی کرم‌آشتیانی ندارد. خانواده پیگیری‌هایی انجام دادند، به زندان اوین مراجعه کردند اما به آنها گفته شد اگر خبری شد با آنها تماس گرفته خواهد شد، اما ۸۰ روز گذشته هیچ نهادی مسئولیت او را به عهده نگرفته و مشخص نیست کجاست.
‏خانواده جهت انجام کارهای ترخیص خودرو و پیگیری وضعیت ⁧‫مهدی کرم آشتیانی‬⁩ یک وکیل گرفتند. وکیل وقتی برای ترخیص خودرو مراجعه می‌کند، آثار گلوله بر بدنه خودرو و خون را داخل آن مشاهده می‌کند.

‏برخی منابع به صورت غیرمستقیم به خانواده اطلاع داده‌اند که او کشته شده است و مخفیانه به خاک سپرده شده، اما هنوز اطلاعی دقیقی از سرنوشت ⁧‫مهدی کرم آشتیانی‬⁩ در دست نیست. مهدی کرم آشتیانی جانبار ۴۵ درصد اعصاب و روان است و سه فرزند دختر دارد.

بدون نظر

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

Exit mobile version