شلیک چهار گلوله به قهرمان بوکس توسط ماموران ناجا در پارک پردیسان تهران

0
84

چندی پیش خبر آمد که مردی در پارک پردیسان ⁧‫تهران‬⁩ در اعتراض به آزار گشت ارشاد نسبت به همسرش معترض شده و پلیس به او شلیک کرده است. پلیس این ماجرا را تکذیب کرد و فیلم گوشی شاهدان را حذف کرد. آن مرد رضا مرادخانی نام دارد و قهرمان بوکس است و سابقه عضویت در تیم فنرباغچه ⁧‫ترکیه‬⁩ دارد. او به روزنامه شرق توضیح داده که ماموران گشت ارشاد به صورت او و همسرش (ماریا عارفی) و نوزاد ۱۰ ماهه‌ اشان اسپری فلفل پاشیده‌اند و به پا و شکم او چهار گلوله شلیک کرده‌اند.

این زوج که در تاریخ هشت اردیبهشت به پارک پردیسان رفته بودند با برخورد نیروهای گشت ارشاد مواجه شده اند. ماریا با توضیح اینکه شوهرش قصد پایان دادن ماجرا داشته و حتی برای عذرخواهی پیش مامور می‌رود، علت شلیک را اعتراض شوهرش به توهین مامور گشت ارشاد عنوان می‌کند. مامور گشت ارشاد در این بین به صورت رضا اسپری فلفل می‌پاشد.

ماریا گفت: من نفهمیدم چه شد. فقط یک لحظه به خودم آمدم و صدای تیر شنیدم. مأمور مردی که وساطت می‌کرد خیلی آدم درستی بود. فریاد می‌زد: شلیک نه، شلیک نه، تیراندازی نکنید، هی داشت اسمش را می‌گفت که تیراندازی نکن، تیراندازی نکن. اما آن مأمور اصلا گوش نمی‌داد. تیر اول را هوایی زد. فکر کردم همین است و خواسته ما را بترساند؛ اما دومی و سومی را هم زد.

رضا نیز صحنه تیر خوردن خود را توضیح می‌دهد: من صدای تیر اول را که شنیدم همان اطراف بودم، ولی جایی را نمی‌دیدم. صدای تیر اول را که شنیدم برگشتم به سمت صدا که تیر دوم را از پشت به من زد. وقتی تیر خوردم و جایی را نمی‌دیدم در شوک بودم که باز هم شلیک کرد و یک تیر دیگر هم به پایم خورد.

رضا که به مربیگری مشغول بوده به دلیل صدمات ناشی از این اتفاق تا یک سال نمی‌تواند فعالیت ورزشی انجام دهد. این زوج که شکایتی را درباره این ماجرا نزد دادگاه نظامی طرح کرده بودند، با گزارشات خلاف واقع به گفته خود، در معرض اتهاماتی چون کشف حجاب، گرفتن اسپری فلفل از مامور و تمرد از دستور مامور پلیس قرار گرفتند.

نصب سامانه‌های راداری اضطراری اسرائیلی در امارات و بحرین
نامه ۶۱ اقتصاددان به دولت رئیسی؛ ریشه مشکلات اقتصادی ایران، سیاسی است

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!