زاکانی در دیدار معاون استاندار نجف: خواهرخواندگی تهران و نجف آرزوی ماست

0
43

علی صدا زاکانی در دیدار با معاون استاندار نجف با اشاره به بالا بردن سطح همکاری بین ایران و عراق گفت: ” نجف و کربلا دو شهر عادی نیستند، بلکه در جبهه اعتقادی و بین المللی یک نماد هستند و ما هم افتخار خدمت به شما را داریم.”

علیرضا زاکانی در دیدار خود با هاتف عبدالامیر حبیب ماضی معاون استاندار نجف با بیان اینکه این میزبانی در تهران مایه مباهات است، گفت: شما برادران دینی خوب ما هستید و توفیق داریم که در خدمت شما باشیم. بین ایران و عراق ارتباط قلبی و پیوستگی مبنایی وجود دارد و مهم است که از بُعد اعتقادی و سیاسی در نظام بین الملل، در خدمت شما باشیم. نجف و کربلا ۲ شهر عادی نیستند، بلکه در جبهه اعتقادی و بین المللی یک نماد هستند و ما نیز افتخار خدمت به شما را داریم.

زاکانی با تاکید بر تعامل و انتقال تجربه های مدیریت ۲ شهر نجف و تهران، بیان کرد: با تشکیل گروه کار مشترکی بین تهران و نجف تمام مواردی که می توانیم در آن خدمت متقابل داشته باشیم احصا و راهکار متقابل آن نیز ارایه شود. در سر فصل هایی از جمله حوزه نظام آموزش، سخت افزار و نرم افزار می توان برنامه تعریف کرد و کار را با برنامه پیش برد.

زاکانی با بیان این که امضای قرارداد خواهرخواندگی بین تهران و نجف یک آرزو است، ادامه داد: در این اقدام هم نگاه افتخارآمیز دنیایی و هم نگاه عمیق آخرتی وجود دارد و با اعزام نماینده ای از سوی شهرداری تهران به نجف ابعاد کاری بین ۲ شهر ارزیابی می شود.

این در حالی است که در انتخابات ماه گذشته پارلمان عراق، نیروهای وابسته به رژیم اسلامی حاکم بر ایران، شکست سنگینی خوردند.

حمایت مایک پامپئو از آزادیخواهان در ایران
محمد رسول اف: کاپشن چرمی ات را با ریختن کدام خون خریدی؟

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!