پیروزی دیگری برای جمهوریخواهان؛ کایل ریتن هاوس از تمامی اتهامات تبرئه شد

0

سرانجام دادگاهی جنجالی در ایالات متحده با تبرئه متهم از تمامی اتهامات به پایان رسید و رسانه های چپگرا (فیک نیوز) بار دیگر شکست سنگینی متقبل شدند. کایل ریتن‌هاوس در اعتراضات تابستان ۲۰۲۰ مورد حمله اراذل BLM در شهر کنوشا ایالت ویسکانسین قرار میگیرد و طبق حق دفاع مشروع، به مهاجمان شلیک میکند، که دو نفر کشته و یک نفر زخمی میشود.

فیک‌نیوز تلاش گسترده‌ای را برای ارعاب هیات منصفه به راه انداخته بودند به طوری که روز گذشته قاضی به طور رسمی اعلام کرد خبرنگار شبکه MSNBC حق شرکت در جلسات دادگاه را ندارد.

اعضای هیأت منصفه‌ روز ۱۹ نوامبر پس از یک شور چهارروزه، کایل ریتن‌هاوس را از کلیه اتهامات تبرئه کرده و بی‌گناه خواندند. وکلای مدافع این نوجوان که حالا ۱۸ ساله است در جریان محاکمه خبرساز او گفته بودند کایل به دلیل حمله معترضان دست به سلاح برده و قصد دفاع از خود را داشته است.

دموکرات ها که به دنبال فضاسازی علیه حق داشتن اسلحه در آمریکا هستند، کایل را با عنوانینی چون سفیدپوست نژادپرست خطاب میکردند، تلاش داشتند با استفاده از رای این دادگاه به اقدامات چپگرانه علیه ارزش های آمریکایی سرعت و نیروی جدیدی ببخشند.

بدون نظر

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

Exit mobile version