دیدار استاندار خراسان رضوی با ۵ تروریست ارشد طالبان در کابل

0
136

محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی به نمایندگی از “استان خراسان رضوی” به کابل و هرات سفر کرد. دیدار وی با تروریست های ارشد طالبان در حالی صورت گرفته که هنوز وزارت خارجه رژیم اسلامی حاکم‌ بر ایران، به طور رسمی حکومت امارت اسلامی را به رسمیت نشناخته است.

در جریان سفر استاندار خراسان رضوی به افغانستان که با هدف بررسی و حل موانع توسعه تجارت و ترانزیت میان “استان و افغانستان” عنوان شده است، با «قاری دین محمد حنیف» وزیر اقتصاد، «نورالدین عزیزی» وزیر تجارت و بازرگانی، «خیرالله خیرخواه» وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان، «مولوی وثیق» وزیر امنیت ملی، «ملا ناصر» معاون امور مالی و رئیس گمرکات افغانستان در کابل دیدار و گفت‌وگو کرد. وبسایت استانداری خراسان رضوی دستاورد این دیدارها را «توافقاتی سازنده در حوزه توسعه تجارت و ترانزیت کالا میان استان خراسان رضوی و افغانستان» توصیف کرد.

از محمدصادق معتمدیان به عنوان چهره ای امنیتی یاد میشود که در گذشته در سمت مدیرکل اطلاعات استان آذربایجان غربی مشغول به فعالیت بوده است. در کارنامه وی عضویت در شورای توسعه پژوهشی پایدار شرق و غرب کشور، رئیس شورای سیاست‌گذاری آموزشی شمال‌غرب کشور و معاون اداره‌کل اطلاعات ایلام و کرمانشاه دیده می‌شود.

مدیر تلگرام: ۷۰ میلیون کاربر جدید به ما ملحق شدند
بانک مرکزی: تورم یکسال گذشته از سال ۲۶۲۲ ایرانی، بی سابقه بوده است

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!