به هلاکت رسیدن فرماندهان ارشد سپاه قدس در سوریه

0
53

دیده‌بان حقوق بشر سوریه (مستقر در لندن)، گزارش داد که ۹ نفر از تروریست های وابسته به رژیم اسلامی حاکم بر ایران در منطقه دیرالزور و البوکمال در شرق سوریه کشته شدند.

‏پایگاه خبری اسراییلی «وای نت» تأیید کرد که بامداد سه‌شنبه ۲۶ مارس (هفتم فروردین) ساعاتی پس از فرود هواپیمای باری ایرانی در فرودگاه دیرالزور، دست‌کم ۹ نفر از جمله یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در یک حمله هوایی کشته شدند.

‏پایگاه خبری «کردستان ۲۴» نوشت بر اساس گزارش‌های اولیه این حملات منجر به مرگ «حاج عسگر» شده است. گزارش شده است که پایگاه گروه‌های تروریستی در المیادین، البوکمال، عباس و یک مقرّ نیز در محله‌ «فیلات» شهر دیرالزور هدف حمله قرار گرفتند.

‏ساعاتی پیش از این حمله یک هواپیمای ترابری ایرانی از فرودگاه دمشق به فرودگاه دیرالزور به زمین نشست. این هواپیما حامل تسلیحات بود و شماری پاسدار نیز جزو سرنشینان این هواپیما بودند.

خبرگزاری دانشجو تایید کرد که بهروز واحدی، از نیروهای سپاه پاسداران، در این حملات هوایی کشته شده است. در بیانیه روابط عمومی سپاه البرزآمده: “پاسدار بسیجی بهروز واحدی از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین کرج در راه دفاع از حریم اهل‌ بیت و حضرت زینب کبری به شهادت رسید”.

بهروز واحدی در جریان سرکوب مردم در اعتراضات در کرج و حومه آن نقش فعالی داشت. ضمن اینکه پایگاه بسیج «شهید صدوقی» یکی از پایگاه‌های اصلی سرکوبگران در کرج است.

معاون حوزه علمیه در ماهشهر توسط پارتیزان ها به هلاکت رسید
نقش کلیدی فلات ایران در مهاجرت انسان

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!