فری‌بیکن: رابرت مالی اسناد طبقه‌بندی شده را در اختیار رژیم اسلامی حاکم بر ایران قرار داده است

0
69

نشریه واشنگتن فری بیکن در گزارشی که روز گذشته (چهارشنبه) منتشر شد فاش ساخت که اسناد و مدارکی در دست دارد که نشان می‌دهد رابرت مالی، نماینده ویژه دولت بایدن در امور ایران، برخی اطلاعات و اسناد طبقه بندی شده و محرمانه را به مقامات رژیم اسلامی حاکم بر ایران یا لابی رژیم در آمریکا تحویل می‌داده است.

در بخشی از این گزارش همچنین آمده است که مالی با برخی از نمایندگان وزارت خارجه رژیم اسلامی حاکم بر ایران و مقامات غیررسمی رژیم دیدار و گفتگو کرده و این احتمال وجود دارد که در این دیدار‌ها بخشی از اسناد محرمانه به سران رژیم تحویل داده شده باشد.

این نشریه آمریکایی در بخش دیگری از گزارش خود نوشته اینکه دولت بایدن و سنای آمریکا و وزارت خارجه این کشور پس از حدود ۳ ماه هنوز جزئیاتی از وضعیت رابرت مالی ارائه نکرده اند می‌تواند دلیلی بر درست بودن این فرضیه باشد.

این نشریه در ادامه نوشت که سناتور‌های آمریکا با فشار بر ۱۷ قانونگذار وزارت خارجه آمریکا می‌خواهند تا «تحقیق مستقلی در مورد اینکه آیا مقامات وزارت خارجه از همه قوانین و مقررات مناسب پیروی کرده‌اند یا خیر» انجام شود.

در ادامه واشنگتن فری بیکن نوشته، «سوء‌استفاده ناخواسته از اطلاعات طبقه‌بندی‌شده» نیز یکی دیگر از احتمال‌ها می‌تواند باشد. البته این رسانه معتقد است با توجه به سخت‌گیری وزارت خارجه در بررسی پرونده مالی و ارجاع آن به پلیس فدرال، «اف‌بی‌آی» می‌تواند دال بر این باشد که اتهامات او سنگین و غیرقابل اغماض بوده است.

انتشار سند دریافت رشوه جو بایدن و پسرش از سوی کنگره آمریکا
معاون حوزه‌های علمیه: ۶ هزار طلبه طی سه سال گذشته وارد آموزش و پرورش شده‌اند

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!