نایاک خواستار براندازی رژیم اسلامی حاکم بر ایران نیست

0
69

در مناظره میان امیر فخرآور رئیس سنای کنگره ملی ایرانیان و هوشنگ امیراحمدی بنیانگذار و رییس شورای آمریکاییان و ایرانیان، به چگونگی تشکیل سازمان لابی رژیم، نایاک در ایالات متحده پرداخته شد.

هوشنگ امیراحمدی هدف از تشکیل شورای آمریکاییان و ایرانیان را تقویت ارتباط رژیم اسلامی حاکم بر ایران با آمریکا، دانست و در مورد تریتا پارسی و تشکیل سازمان نایاک گفت: «تریتا در سفارت سوئد در آمریکا کار آموز بود، در جلسه ای در سازمان ملل او را دیدم و از من در خواست داشت تا به سازمان من یعنی IAC بپیوندد؛ برای اینکه اجازه ی کار در آمریکا را داشته باشد برایش ویزا گرفتم و در سال ۲۰۰۱ به مدت یکسال کارآموز من بود، همزمان سیامک نمازی هم دانشجوی من بود و با تریتا در دفتر شورای آمریکائیان ایرانیان حضور داشتند؛ تا اینکه جواد ظریف با او صحبت کرد تا سازمان ایرانیان آمریکا را در حمایت از رژیم اسلامی حاکم بر ایران دور هم جمع کنند و نهایتا در سال ۲۰۰۲ NIAC را تأسیس کردند».

امیراحمدی ادامه داد: «در ابتدا بخاطر فرار از شکایت من از این سازمان اساسنامه ای را تنظیم کردند که فقط حول سازماندهی ایرانیان آمریکا بود اما بعد از مدتی اساسنامه را با همفکری ظریف عوض کرده و ایرانیان خارج از کشور را به حمایت از رژیم اسلامی سازماندهی می کردند؛ باید بگویم نایاک رسما و شخصا از طریق ظریف بنا شده است».

امیر فخرآور، شکل گیری سازمان نایاک را ناشی از وحشت رژیم اسلامی حاکم بر ایران از حمله آمریکا به عراق دانست و گفت: «بعد از حمله تروریستی ۱۱ سپتامبر، با حمله ایالات متحده به افغانستان و زمزمه لشکرکشی به عراق، رژیم وحشت کرد و درصدد اثرگذاری بر روی سیاستمداران واشنگتن برآمد. در این راستا با پیشنهاد جواد ظریف تینک تنکی بنام نایاک می‌سازند تا سیاستمداران واشنگتن را پشت سر رژیم قرار دهند نه روبروی رژیم و برای یک جنگ جدید».

فخرآور تاکید کرد: «نایاک به دستور رژیم مثل آفتاب پرست رنگ عوض می‌کند، قبلا در حمایت از اصلاحات بیانیه می‌داد چون وانمود می‌کردند مردم داخل اصلاحات می‌خواهند و امروز با لوگوی زن زندگی آزادی ادای حمایت از تغییر رژیم در می‌آورند چون خواست مردم انقلاب است. نایاک، این گروه مزد بگیر رژیم ملاها، دستورهای صادر شده از تهران را اجرا می‌کند تا رژیم بتواند بحران را سپری کند و آنگاه دوباره نایاک به رنگ خود برمی‌گردد.

رئیس سنای کنگره ملی ایرانیان افزود: «وظیفه نایاک این است که در نقش براندازی، رهبری این انقلاب بزرگ و برانداز را در خارج از ایران در دست بگیرد و شورای انقلاب را بسازد همانگونه که می‌بینیم در دانشگاه جورج تاون هماهنگ کننده، مجری و انتخاب کننده سخنرانان از نایاک بودند. کسانی که در این مرکز دعوت بودند تقریبا همگی مرتبطین با نایاک بودند».

فخرآور در ادامه به نقش رسانه ها پرداخت و گفت: «نایاک به کمک رسانه‌ها می کوشد این انقلاب با ارزش بچه‌های ایران را رهبری کند و بنام خود بزند و برخی در آپوزیشن حواسشان نیست که چه اتفاقی درحال رخ دادن است».

وی نایاک را بازوی رژیم در ایالات متحده نامید و گفت: «رژیم اسلامی حاکم بر ایران هر بار که شاهد اتفاق بزرگی در ایران بودیم به کمک نایاک آن را از بین برده است مانند جنبش سبز. امروز هم می‌خواهند رهبری این انقلاب که ۱۵۰ روز از آن می‌گذرد و رژیم نتوانسته کنترل آن را در دست بگیرد به کمک نایاک مهار کنند و از بین ببرند».

مداح حکومتی در میدان بسیج تبریز با ۶ گلوله پارتیزان ها کشته شد
دادستان کل رژیم: مسمومیت‌های سریالی دانش آموزان در قم احتمالا عمدی است

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!