نیویورک تایمز: رژیم اسلامی حاکم بر ایران از تجاوز جنسی برای تحمیل عفاف استفاده میکند

0
212

روزنامه «نیویورک‌تایمز» در گزارشی با عنوان «رژیم اسلامی از تجاوز برای تحمیل عفاف استفاده می‌کند» به تجاوز و آزار جنسی به زندانیان زن در بازداشتگاه‌های ایران اشاره کرده است.

در این گزارش آمده یکی از معیار‌های «دو رویی» رژیم اسلامی حاکم بر ایران این است که زنان را با عنوان بی‌حجابی بازداشت و سپس به آنها تعرض جنسی می‌کند.

این روزنامه از تجاوز جنسی ماموران رژیم اسلامی حاکم بر ایران به یک دانش‌آموز دختر ۱۴ ساله خبر داده که روسری خود را در مدرسه از سر برداشته است. بنا بر این گزارش این دانش‌آموز از روی تصاویر دوربین‌های مداربسته مدرسه شناسایی و سپس بازداشت شده است.

نیویورک‌تایمز به از «کمپین حقوق بشر ایران» نوشته است که نام این دختر «معصومه» بوده و در یکی از محله‌های فقیرنشین تهران زندگی می‌کرده است. بلافاصله پس از بازداشت، به‌دلیل پارگی شدید واژن به بیمارستان منتقل شد و در آنجا جان باخت. بنا بر این گزارش مادر این دختر پس از اینکه تصمیم به افشای تجاوز جنسی به دخترش در بازداشتگاه و مرگ او داشته، ناپدید شده است.

نیویورک تایمز به گزارش اخیر «سی‌ان‌ان» اشاره می‌کند که با استناد به شاهدان عینی و مدارک پزشکی خبر داده بود که ماموران رژیم اسلامی معترضان بازداشت‌شده را مورد خشونت و آزار جنسی قرار می‌دهند.

رئیس سازمان نظام پزشکی: تا پنج سال آینده جراح قلب نخواهیم نداشت
بهادری جهرمی: به دلیل آموزش ساخت کوکتل مولوتوف اینترنت فیلتر شد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!