سخنگوی سنای کنگره ملی ایرانیان در مصاحبه با جروزالم پست، خبر از بازداشت پنج یهودی-ایرانی داد

0
77

طی چند هفته گذشته، دستکم پنج یهودی ایرانی توسط نیروهای امنیتی رژیم در جریان انقلاب مردم ایران که در حال غرق کردن رژیم اسلامی حاکم بر ایران می باشد، بازداشت شده اند.

در ماه آبان آرمیتا عباسیِ ۲۰ ساله، که در عکسهایش با وجود یهودی نبودن گردنبند ستاره داوود بر گردن دارد، توسط نیروهای امنیتی رژیم بازداشت شد و مورد تجاوز قرار گرفت. به گزارش CNN، بر خلاف اکثر ایرانیان مخالف رژیم در داخل ایران، آرمیتا پستهای ضد رژیم خود در فضای مجازی را بطور ناشناس منتشر نمی کرده است. این شبکه خبری، بدون اشاره به گردن آویز ستاره داوودِ آرمیتا، گزارش داد که نیروهای امنیتی آرمیتا عباسی را مورد شکنجه و آزار جنسی قرار داده اند.

شینا وجودی، سخنگوی سنای کنگره ملی ایرانیان، به جروزالم پست گفت: از جمهوری اسلامی بپرسید آرمیتا عباسی، دختری با گردن آویز ستاره داوود، کجاست؟ او بازداشت و شکنجه شده و مورد تجاوز قرار گرفته است. او در حال حاضر کجاست؟ وجودی، ایرانیِ مخالف رژیم که به خاطر سرکوبهای رژیم ملاها از کشور گریخته است، اضافه کرد که جامعه یهودی ایران همانند سایر ایرانیان، تحت ظلم قرار دارند.

به گفتهٔ خانم وجودی، یهودیان باید هر آنچه را که رژیم اسلامی حاکم بر ایران به آنها می گوید بپذیرند تا رژیم ملاها به جهانیان نشان دهد که یهودیان در ایران آزادی مذهبی دارند. اما این دروغ است. آنها در مظان اتهام جاسوسی و همکاری با اسرائیل هستند. آنها به مجازاتهای وحشتناک محکوم و اموال آنها مصادره میشوند.

روزنامه اعتماد؛ مشارکت کمتر، اعتراض بیشتر
«فروش فوری خانه به علت مهاجرت» در مناطق شمال تهران

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!