بازجویی از یک مقام ارشد سپاه پاسداران توسط موساد در ایران

1
76

یک مقام ارشد دیگر سپاه پاسداران به نام یدالله خدمتی، در ایران مورد بازجویی ماموران موساد قرار گرفته و در این بازجویی چند ساعته اطلاعاتی درباره انتقال سلاح به سوریه، عراق، لبنان و یمن داده است.

او در ویدیویی که از این بازجویی ضبط شده، با تایید نقش خود در آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران و ارتباط با علی‌اصغر نوروزی فرمانده این بخش، از فعالیت‌هایش در ارسال سلاح به گروه‌های نیابتی رژیم اسلامی حاکم بر ایران ابراز پشیمانی کرده و از همکارانش خواسته دست به چنین اقدام‌هایی نزنند.

نفر اول سمت راست

خدمتی معاون علی‌اصغر نوروزی فرمانده آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران است. آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران و دیگر واحدهای نظامی که پیش از این معاونت تدارکات و لجستیک نام داشتند، مسئول برآورد و تهیه تجهیزات و دیگر نیازهای نیروهای این نهاد از جمله مواد غذایی، لباس و تاسیسات است.

خدمتی پس از بازجویی و دادن اطلاعات درباره نقش خود در ارسال سلاح، از سوی کسانی که او را در اختیار گرفته‌ بودند به صورت سالم رها می‌شود و به خانه‌اش بازمی‌گردد.

بعد از عملیات بازجویی از این عضو بلند‌پایه سپاه پاسداران، صدا و سیما در گزارشی بدون اشاره به هویت فرد بازجویی‌شده، از ربایش از او خبر داد.

برنامه رژیم اسلامی حاکم بر ایران برای دور زدن تحریم ها با ارز دیجیتال و تجارت با چین و روسیه
حمله موشکی اسرائیل به دمشق، «کارخانه موشک سازی سپاه پاسداران» را نابود کرد

1 نظر

  1. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما همه مخالفان رژیم جمهوری اسلامی و بویژه دو کشور آمریکا و اسرائیل باید بدانند که رژیم ایران اولین بمب اتمی را ساخته و در صدد ساخت کلاهک های هسته ای دوم سوم و بیشتراست و به طور حتم کشوری که توسط بمب اتمی ساخت ایران ویران می شود کشور اسرائیل و تل آویو خواهد بود زمان ان رسیده که ارتش اسرائیل هر چه سریعتر تاسیسات اتمی ایران را نابود کند و در غیر اینصورت اسرائیل با خاک یکسان خواهد شد و به قول خامنه ای ۲۵ سال آینده را نخواهد دید بقا و ادامه حکومت جمهوری اسلامی هم برای اسرائیل و هم برای جهان خطرناک است و این رژیم باید هر چه زودتر سرنگون شود

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!