ایالات متحده چند شرکت چینی و‌ اماراتی را به دلیل تجارت با رژیم حاکم بر ایران تحریم کرد

1
111

ایالات متحده تحریم‌هایی را علیه دو فرد حقیقی و ۹ شرکت‌ چینی و اماراتی و همچنین شبکه‌ای از شرکت‌های واسطه‌ای وضع کرد که به صادرات محصولات پتروشیمی رژیم حاکم بر ایران کمک می‌کنند.

در راستای تشدید فشارها بر ایران خزانه‌داری آمریکا روز پنجشنبه ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) اعلام کرد که نام دو فرد حقیقی و ۹ شرکت‌ چینی و اماراتی به دلیل تجارت با رژیم حاکم بر ایران در فهرست تحریم‌های ایالات متحده قرار گرفته‌اند.

از جمله شرکت‌‌های نفتی رژیم که امروز از سوی ایالات متحده تحریم شده‌‌اند، می‌‌توان به پتروشیمی فن‌آوران، پتروشیمی خارک، پتروشیمی مارون و همچنین ۴ شرکت نفتی از امارات و ۲ شرکت از هنگ‌‌کنگ اشاره کرد.

این وزارت‌خانه همچنین تحریم‌هایی را علیه محمد شهید رکن‌الدین بهور و جینگ فنگ گائو، به دلیل کمک مادی، حمایت و ارائه مصالح، فناوری و کالاهای لازم به شرکت پتروشیمی تریلیانس اعمال کرده است.

شرکت تجارت نفت و پتروشیمی «فیوچر گیت»، شرکت کشتیرانی «جی ایکس»، شرکت‌های بازرگانی «یوچم جنرال» و «اسکای زون» امارات همراه با شرکت‌های «کین‌ول اینترنشنال» و «تیم‌ فورد اینترپرایزز» نیز در فهرست جدید تحریم‌ها علیه رژیم حاکم بر ایران نام برده شده است.

نماینده مجلس رژیم: مردم به ما ناسزا می‌گویند
یکی دیگر از عناصر موشکی سپاه پاسداران حذف شد

1 نظر

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!