یکی دیگر از دانشمندان نظامی-هسته ای رژیم کشته شد

0
73

رسانه های اسرائیلی در تازه ترین گزارش از ترور یک دانشمند دیگر صنعت هسته ای رژیم حاکم بر ایران خبر دادند. در این گزارش آمده: امروز مشخص شد دانشمند دیگری به نام دکتر کامران آقاملایی با مسمومیت کشته شده است. وی دارای دکترای زمین شناسی از دانشگاه مدرس تهران و متخصص فلزات سنگین بوده است.

طبق این گزارش تحصیلات آقاملایی ارتباط مستقیمی با توسعه ابعاد نظامی برنامه هسته ای رژیم حاکم بر ایران داشته: وظیفه وی انجام بررسی های زمین شناسی برای ایجاد سایت های آزمایش هسته ای در زیر زمین بوده است. اسناد این همکاری در مدارکی که پیشتر توسط موساد از ایران خارج شده بود، به دست آمده است.

در ادامه گزارش با توجه به چگونگی مرگ آقاملایی آمده؛ بررسی که انجام دادیم نشان داد که آقاملایی پس از پذیرش با علائم سکته قلبی، حدود یک هفته در در بیمارستان شریعتی تهران بستری بوده و برآورد می‌شود که مسمومیت وی با ماده ای بوده که منجر به حملات قلبی می‌شود.

اگر به روش‌های ترور که قبلاً به موساد نسبت داده می‌شود، برگردیم، در مورد ترور محمود المبحوح، یکی از اعضای ارشد حماس در دبی، این سم به گونه‌ای استفاده شد که پزشکان محلی در ابتدا مرگ وی را ناشی از حمله قلبی دانستند.

جدال لاریجانی ها و سعید جلیلی در جلسه اضطراری مجمع تشخیص مصلحت رژیم
رصد عوامل نیروی قدس سپاه پاسداران در فرودگاه استانبول توسط موساد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!