صدها صفحه سند “فوق سری” رژیم، توسط موساد روی گوگل درایو منتشر شد

0
62

نخست‌وزیر اسرائیل با انتشار دو توییت و اسناد خارج‌شده توسط موساد از ایران، رژیم اسلامی حاکم بر ایران را متهم کرد که با سرقت اسناد آژانس بین‌المللی انرژی اتمی کوشیده، بر اساس اطلاعات به‌دست آمده از آن‌ها آژانس را گمراه کند.

نخست‌وزیر اسرائیل با انتشار اسنادی گزارش اخیر “وال استریت ژورنال” در مورد سرقت اسناد محرمانه آژانس توسط رژیم حاکم بر ایران را تأیید کرد.

نفتالی بنت صدها صفحه از این اسناد که توسط سازمان اطلاعات خارجی این کشور (موساد) از ایران به بیرون منتقل شده و چند تصویر را با انتشار لینکی به گوگل‌درایو در اختیار مخاطبان قرار داده است. او در توییتی که حاوی ویدئویی در این باره است نوشت: «ایران اسناد طبقه‌بندی‌شده را از آژانس اتمی سازمان ملل متحد [آژانس بین‌المللی انرژی اتمی] دزدید و از اطلاعات آن برای فرار سازمان‌دهی‌شده از بازرسی‌های هسته‌ای استفاه کرد.»

بنت با طرح این پرسش که اسرائیل چگونه این مسئله را می‌داند پاسخ داد: «چون ما به برنامه فریب ایران دست یافتیم.»

طبق اسناد فارسی منتشره، سران رژیم حاکم بر ایران دستور گرفته‌اند تاریخ انحلال این شرکت را از سال ۸۰ به ۸۲ (۲۰۰۱ به ۲۰۰۳) تغییر دهند. این تغییر برای رژیم حاکم بر ایران این امکان را فراهم می‌آورد که بگوید، شرکت “کیمیا معدن” تا سال ۲۰۰۳ در حوزه معدن اورانیوم فعال بوده و فعالیت‌های آن ربطی به برنامه‌های نظامی و اتمی ایران ندارد.

همچنین تصویر اتاق انفجار سایت پارچین که گفته می‌شود از آن برای شبه‌انفجارهای اتمی استفاده می‌شود، منتشر شده است.

نفتالی بنت در یکی از ویدئوها، انیمیشنی طنز منتشر کرده که نشان می‌دهد چگونه رژیم حاکم بر ایران از اسناد محرمانه‌ مسروقه برای گول زدن بازرسان و پنهان کردن فعالیت‌های مشکوک هسته‌ایش استفاده می‌کند.

خانه و نمایشگاه اتومبیل عبدالباقی در آتش خشم مردم آبادان سوخت
احمدی شاهرودی از مجلس خبرگان: چرا فقط امتحان الهی برای ما ایرانی‌هاست؟/ عبدالباقی یا عبدالفانی؟

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!