کنفرانس معرفی قانون اساسی پیشنهادی کنگره ملی ایرانیان در پارلمان انگلستان برگزار شد

3
89

کنفرانس معرفی رسمی قانون اساسی پیشنهادی کنگره ملی ایرانیان به میزبانی موسسه هنری جکسون در پارلمان انگلستان روز ۲۷ اردیبهشت ۲۷۰۱ با موفقیت برگزار شد.

در ابتدای این کنفرانس آقای باب بلکمن، نماینده مجلس انگلستان ضمن خوش آمدگویی به سخنرانان و حضار، امیر فخرآور رئیس سنای کنگره ملی ایرانیان را معرفی و دعوت به سخنرانی کرد.

امیر فخرآور ضمن قدردانی از موسسه هنری جکسون و پارلمان انگلستان گفت: آخرین بار که من اینجا سخنرانی داشتم پیش بینی کردم در هفته های آینده تظاهرات های گسترده ای در ایران رخ خواهد داد. چند روز بعد از سخنان من، مردم به خیابان آمدند، خامنه ای، به عنوان ولی مطلقه فقیه دستور قتل عام جوانان معترض را در خیابان های ایران صادر کرد و قاسم سلیمانی با کمک تک تیراندازان تروریست های منطقه از حشدالشعبی تا حوثی های یمن به قلب و مغز معترضان شلیک کردند. قیام مردم سرکوب شد اما پس از این کشتار تاریخ تغییر کرد.

آقای فخرآور، رئیس سنای کنگره ملی ایرانیان در ادامه با انتقاد از جامعه جهانی که مذاکرات وین را پیش بردند گفت: ما انتظار نداشتیم که بعد از این کشتار بار دیگر جهان بر سر میز مذاکره با آخوندها بنشیند. این رژیم از گروهی آخوند عقب افتاده تشکیل شده که ۹۰ میلیون ایرانی را به گروگان گرفته‌اند و آزار و شکنجه می کنند. آنها ادعا میکنند از طرف خدا برگزیده شدند و این را در قانون اساسی اشان هم آورده اند. قانون اساسی رژیم قدرت خداوند را به خامنه ای داده است و کسی نمی تواند از وی سوال کند!

رئیس سنای کنگره ملی ایرانیان به نقد قانون اساسی رژیم اسلامی حاکم بر ایران پرداخت و افزود: قانون اساسی باید قدرت حاکمان را محدود کند اما قانون اساسی رژیم همه قدرتها را با ولی فقیه داده است. مشکل دیگر این قانون اساسی وجود دین رسمی است. بر اساس این قانون اساسی مردم طبقه بندی شده اند.

در ادامه امیر فخرآور، قانون اساسی پیشنهادی کنگره ملی ایرانیان را به آقای باب بلکمن هدیه کرد و گفت: من مفتخرم که قانون اساسی پیشنهادی کنگره ملی ایرانیان که ۲۰ سال بر روی آن کار شده را به شما هدیه کنم. رژیم به زودی سقوط می کند و قانون اساسی پیشنهادی ما هم برای هر دو سیستم جمهوری و مشروطه قابل استفاده است. مردم هر کدام را که انتخاب کنند این قانون اساسی می تواند آنها را در برابر خودکامگی و دیکتاتوری حمایت کند.

آقای فخرآور در پایان گفت: دو سال پیش وقتی من در اینجا سخنرانی کردم و به تلویزیون منوتو رفتم مصاحبه ای داشتم که افراد زیادی آن را تماشا کردند. یکی از این افراد مهرداد معین فر بود که آن مصاحبه را در اینستاگرم اش پست کرد و سپس به خیابان رفت. تروریست ها به سینه اش شلیک کردند و کشته شد. نسل جدید ایران حاضر به جنگیدن برای این قانون اساسی و کشته شدن در راه آن است تا از شر آخوند ها در درجه اول و سپس روس ها خلاص شوند و به آزادی دموکراسی برسند.

در ادامه کنفرانس، خانم کاترین شکدم، متخصص امور خاورمیانه و ستون نویس روزنامه تایمز اسرائیل در سخنرانی اش به نفوذ روسیه بر رژیم اسلامی حاکم بر ایران تاکید کرد و گفت: برای سالها رژیم اسلامی را از نزدیک مطالعه کردم، با شخصیت های طراز اول رژیم از جمله ابراهیم رئیسی، قاسم سلیمانی، نادر طالب زاده و بسیاری از فرماندهان سپاه پاسداران ملاقات داشتم. طرز فکر آنها را دقیق می شناسم و میدانم راهکارشان چیست. رژیم اسلامی حاکم بر ایران به طور کامل از سوی کرملین کنترل میشود و از خاورمیانه تا آفریقا و آمریکای جنوبی تمامی گروه های تروریستی را هدایت می‌کند.

در ادامه خانم شکدم گفت: پیشتر، کمونیست ها در شوروی اقدامات ضد اسرائیلی انجام میدادند و اکنون رژیم اسلامی حاکم بر ایران با به راه انداختن جنبش ضد صهیونیستی، خطری برای اسرائیل و کل جهان محسوب می‌شود.

در ادامه کنفرانس پروفسور ساناز الستی از دانشگاه ایالتی تگزاس در خصوص وجود شریعت اسلامی در قوانین اساسی کشورهای اسلامی سخنرانی کردند.

پروفسور الستی گفت: برخی از کشورهای اسلامی، دارای قانون اساسی بدون شریعت اسلامی دارند ولی برخی از کشورها مانند ایران و عربستان سعودی منبع اصلی قوانین اساسی و جزائی فقط شریعت اسلامی است. در این کشورها شریعت اسلامی بالای قوانین قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: نیازی نیست مردم همه چیز را بدانند
نیمی از دنبال کنندگان بایدن در توییتر جعلی هستند

3 نظرات

  1. درود بر کنگره ملی و دورد بر آقای فخر آور و ننگ بر رسانه های فارسی زبان مزدور آخوندها که از این جلسه هیچی نمیگن . این کامنت من اینجا برای ثبت در تاریخ باقی بماند تا روزی این رسانه ها پاسخگوی این مزدور بودنشان باشند که چرا تلاش های افراد دلسوزی مانند امیر فخرآور رو پوشش ندادند. مرسی و به امید آزادی ایران

  2. بعد از سال ۵۷ ایران بین روسیه و انگلیس تقسیم شد و در ۱۳ آبان ۵۸ عملا آمریکا را این دو ابر قدرت پلید از ایران بیرون کردند ( نمونه آخر آن عکسی است که سفیران دو کشور در کنار صندلی خالی سفیر آمریکا انداختند که تنها یک معنی دارد ) و دقیقا امروز به همین دلیل رابطه با آمریکا خط قرمز جمهوری اسلامی است چرا که اربابانشان چنین دستور میدهند. البته پس از رهبری خامنه ای آرام آرام نفوذ و تسلط روس ها بر ایران بیشتر شد هر چند که هر از گاهی توسط گروه موسوم به اصلاح طلب ، انگلیسی ها و البته دموکرات های آمریکا که بازیچه ای بیش نیستند حرفهایی برای گفتن داشتند اما پس از روی کار آمدن احمدی نژاد تقریبا روس ها تسلط کامل بر ایران را یافتند . آنچه مسلم است انگلیسی ها با وجود باختن قافیه در ایران ، هنوز هم ترجیحشان جمهوری اسلامی غیر قابل کنترل است تا اینکه ایران به اصل خویش و به قبل از سال ۵۷ بازگردد. امیدوارم که اینبار انگلیسی ها توسط کنگره ملی ایرانیان و یا سازمان مجاهدین و … برای کشورمان نقشه نکشیده باشند. این تئوری توطئه نیست چرا که ما در باره کشوری صحبت میکنیم که اینکارها را قبلا کرده و همجنان ادامه دارد و تاریخچه و سابقه آن کاملا روشن و مشهود است و متاسفانه این روزها باب شده که تا کسی حرف بزند او را متهم به داشتن باور تئوری توطئه میکنند که این خود هم می تواند یک توطئه باشد برای اینکه صدا را در گلو خفه کند. به قولی آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است.

  3. بسیار بسیار ارزنده. درود به کنگره ملی (مردمی) ایرانیان و همینطور امیر عباس فخراور. با سپاس فراوان!?❤️?❤️?❤️?❤️?❤️?❤️?❤️?❤️?❤️?❤️?❤️

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!