اقدام کم سابقه موساد؛ بازجویی از تروریست قدس سپاه پاسداران در ایران

0
70

از سرقت اسناد هسته‌ای و فضایی، ترور فخری‌زاده و نفر دوم القاعده، تا پرواز جنگنده های اسرائیلی در آسمان تهران و اصفهان، اکنون انتشار فایل صوتی از بازجویی یک تروریست قدس سپاه پاسداران در خاک ایران توسط موساد، نشان از اشراف کامل اطلاعاتی اسرائیل در ایران دارد.

در یک فایل صوتی که شنبه منتشر و به منصور رسولی نسبت داده شده، تروریست قدس سپاه پاسداران اعتراف می کند که او دستور داشته که با ایجاد یک سلول تروریستی یکی از کارکنان کنسولگری اسرائیل در استانبول، یک ژنرال آمریکایی در آلمان و یک خبرنگار ایرانی در فرانسه را به قتل برساند.

به نوشتۀ “جروزالم پست” اقدام موساد در ایران اگر نه بی سابقه دست کم نادر بوده است. “جروزالم پست” تصریح می کند که در موارد دیگر موساد همواره در همکاری با سرویس های اطلاعاتی خارجی آنهم در خارج از ایران می کوشد اقدام های مخرب رژیم اسلامی حاکم بر ایران را خنثی کند.

جروزالم پست همچنین نوشته است که نیروی قدس در نظر داشته عملیات خود را در خارج از طریق یک کارتل قاچاق مواد مخدر به اجرا بگذارد و بابت آن نیز بیش از یک میلیون دلار بپردازد. به نوشتۀ روزنامۀ اسرائیلی، سازمان دهندۀ این قتل ها واحد ٨۴٠ نیروی قدس سپاه پاسداران مستقر در اروپا بوده است.

سند دیگری از جنایات مافیای تروریستی قاسم سلیمانی در سوریه
سفیر سابق ریاض در واشنگتن: دولت بایدن ما را در مواجهه با رژیم حاکم بر ایران تنها گذاشته است

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!