۴۰۰ حمله هوایی ارتش اسرائیل علیه رژیم اسلامی حاکم بر ایران از سال ۲۰۱۷

0
51

وال استریت ژورنال در گزارشی اختصاصی نوشت که ارتش اسرائیل در چارچوب کارزار گسترده علیه رژیم اسلامی حاکم بر ایران و گروه‌های نیابتی‌اش، از سال ۲۰۱۷ تاکنون بیش از ۴۰۰ حمله هوایی در سوریه و سایر مناطق خاورمیانه انجام داده است

وال استریت ژورنال روز یکشنبه ۲۱ فروردین اعلام کرد این آمار، کامل‌ترین جزئیات جنگ پنهان اسرائیل علیه رژیم اسلامی حاکم بر ایران است.

بر اساس این گزارش، رهبران اسرائیل از این کارزار به عنوان «جنگ جنگ‌ها» یاد می‌کنند که هدف آن، بازدارندگی رژیم حاکم بر ایران و تضعیف توانایی‌ تهران برای ضربه زدن به اسرائیل در صورت وقوع یک جنگ آشکار بین این دو است.

این نشریه آمریکایی اضافه کرد تحلیلگران نظامی معتقدند حملات هوایی اسرائیل در سوریه، جاه‌طلبی‌های نظامی رژیم حاکم بر ایران را با مشکل مواجه کرده، اما درگیری‌ها را به عرصه‌های دیگری نیز سوق داده است؛ به طوری که اکنون هر دو کشور در دریا، در ایران و بر فراز اسمان اسرائیل در حال نبرد هستند.

آمیکام نورکین که تا هفته گذشته فرماندهی نیروی هوایی اسرائیل را برعهده داشت، گفت: «این یک موفقیت صددرصدی نیست، اما بدون فعالیت ما، وضعیت در اینجا ممکن است بسیار منفی‌تر باشد.»

تقدیر مدیرکل کمیته امداد خمینی از ناجی شریفی زیندشتی، متهم به قتل سعید کریمیان و مسعود مولوی
انتخابات فرانسه: ماکرون و لوپن به دور دوم راه یافتند

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!