نخست‌وزیر اسرائیل: تسلیم باج‌خواهی‌های رژیم اسلامی حاکم بر ایران نشوید

0
58

نفتالی بنت به مناسبت ازسرگیری مذاکرات هسته‌ای با رژیم اسلامی حاکم بر ایران در وین ویدئویی منتشر کرد. او قدرت‌های جهانی را فراخواند تسلیم باج‌خواهی‌های رژیم اسلامی حاکم بر ایران نشوند. وی هشدار داد لغو تحریم‌ها باعث سرریزشدن میلیاردها دلار در برنامه هسته‌ای رژیم خواهد شد.

وی در ابتدای این پیام ویدئوی گفت: امروز رژیم حاکم بر ایران با هدفی آشکار به مذاکرات وین میرود: با دادن تقریبا هیچ چیز، تحریمها را به پایان ببرد. رژیم حاکم بر ایران برنامه هسته ای خود را نه فقط نگه میدارد، بلکه برای آن جایزه نیز میگیرد. رژیم حاکم بر ایران قصدش را پنهان نمیکند. چند روز پیش، فرماندهی نیروهای مسلح رژیم اعلام کرد، و من بازگو میکنم: ‏”ما هرگز از هدف از بین بردن اسراییل ، حتی یک میلیمتر عقب نمینشینیم”.

نفتالی بنت با اشاره به اعتراضات در اصفهان گفت: همین هفته، رژیم حاکم بر ایران به مردم خود در خیابانهای ⁧‫اصفهان‬⁩ شلیک میکرد، فقط برای اینکه جرات کردند بخاطر کمبود آب در کشور اعتراض کنند. بله، آنان به مردم خود فقط بخاطر تشنگی شلیک کردند. به چنین رژیم قانلی نباید جایزه داد.

نخست وزیر اسرائیل افزود: علیرغم سرپیچیهای رژیم حاکم بر ایران و زیر پا گذاشتن بازرسی آژانس انرژی اتمی، ایران به میز مذاکرات وین میرود و هستند بعضی که فکر میکنندکه آنان مستحق ابطال تحریمها و صدها میلیارد دلار که بدست این رژیم فاسد بیفتند، میباشند. ‏آنها اشتباه میکنند.

آقای بنت در پایان گفت: رژیم اسلامی حاکم بر ایران حق هیچ جایزه ای ندارد، هیچ معامله ای به قیمت عالی و هیچ ابطال تحریمی در مقابل سنگدلی آنان نباید انجام شود. من به دوستانمان را در جهان میگویم: “مقابل باج گیری هسته ای رژیم ایران تسلیم نشوید”.

اسرائیل همواره مخالف برجام بوده است. حال مقامات این کشور می‌گویند که جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگری به ساخت سلاح هسته‌ای نزدیک شده است و اسرائیل آن را تحمل نخواهد کرد.

یائیر لاپید، وزیر خارجه اسرائیل قرار است در طول هفته جاری برای رایزنی با مقامات بریتانیا و فرانسه در مورد برنامه هسته‌ای رژیم اسلامی حاکم بر ایران به لندن و پاریس سفر کند.

بنی گانتس، وزیر دفاع اسرائیل نیز قرار است با همین هدف در هفته‌های پایانی سال جاری راهی واشنگتن شود.

نارضایتی شدید مردم آمریکا از عملکرد بایدن و سقوط بی‌سابقه حزب دموکرات در نظرسنجی‌ها
معاون حقوقی سپاه پاسداران: امیدواریم سردار سلیمانی با ظهور امام زمان رجعت کنند و به میان ما بازگردند

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!