مقاومت بی‌بی‌سی فارسی در برابر حقیقت سرانجام در هم شکست

0
222

با وجود اینکه امیر فخرآور در مصاحبه های متعدد با شبکه آمریکایی نیوزمکس برای نخستین بار در فضای سیاسی ایران و جهان از حمله ارتش اسراییل به هلی کوپتر حامل رئیسی سخن گفت اما رسانه‌های فارسی مثل همیشه با مطرح کردن انواع تئوری‌های بی پایه سعی داشتند مانع از پی بردن مردم به واقعیت شوند.

در همین ارتباط بی‌بی‌سی فارسی امروز سرانجام مجبور شده طی مقاله‌ای این واقعیت را مطرح کند هرچند به عنوان یک تئوری درباره آن صحبت کرده است.

فراموش نمی‌کنیم که همانگونه که امیر فخرآور اولین بار مواردی نظیر حضور خامنه‌ای در پاتریس لومومبا و جاسوسی وی برای روس‌ها، خبر دادن از اینکه قاسم سلیمانی قرار است توسط آمریکا حذف شود، نگاه روسیه و خامنه‌ای به رئیسی برای جانشینی خامنه‌ای، قرارداد ۲۵ ساله رژیم با چین، فروش جزایر سه گانه به امارات و دهها مورد دیگر را مطرح کرد و مورد بایکوت و اهانت قرار گرفت اما دیری نگذشت که همان توهین کنندگان، داعیه دار همان اخبار شدند و به عنوان خبر جدید و شوک خبری منتشرش کردند.

این بار هم پس از مقاومتی چند روزه سرانجام رسانه‌ها هرچند به مرور و ناگزیر اما در حال تسلیم شدن در برابر حقیقت و بازنشر آن هستند هرچند باز هم بی‌بی‌سی فارسی دست از کثافتکاری برنداشته و منبع این خبر را حامیان رژیم معرفی کرده است آنهم با وجود اینکه رژیم حاضر به مطرح شدن هرگونه فرضیه و تئوری هست به جز اینکه واقعیت حمایت اسرائیل از مردم و حذف رئیسی توسط این کشور مطرح شود زیرا که در صورت فراگیر شدن واقعیت ماجرا، حقارت و ضعف رژیم خامنه‌ای بیش از پیش نمایان و خوشحالی و امید مردم مضاعف خواهد شد.

خبرگزاری دولت: بیش از صدهزار مهاجر افغانستانی در مراسم رئیسی در مشهد شرکت کردند
مقاله امیر فخرآور در فاکس نیوز: من در ایران زندانی سیاسی بودم میدانم چقدر وحشتناک بود که بایدن به قصاب تهران احترام گذاشت

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!