تجلیل شورای ائتلاف انقلاب اسلامی از زاهدی برای طراحی و اجرای عملیات موسوم به طوفان الاقصی

0
73

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) با صدور بیانیه‌ای فاش کرد که محمدرضا زاهدی، فرمانده کشته شده نیروی «قدس» سپاه در سوریه، طراح و مجری اصلی حمله هفت اکتبر«حماس» به مردم اسراییل بود. این درحالی است که خامنه‌ای دخالت رژیم اسلامی در تجاوز تروریست های حماس در ۷ اکتبر به اسراییل را تکذیب کرده بود.

در پیام شورای ائتلاف آمده:


إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَالَّذِینَ هَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أُوْلَئِکَ یَرْجُونَ رَحْمَهَ اللَّهِ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَحِیمٌ (بقره ۲۱۸)

سرلشکر پاسدار محمد رضا زاهدی به همراه جمعی از همرزمانش، مزد سال‌ها مجاهدت خالصانه را در لیالی قدر و روز شهادت امیرمومنان علی (ع) دریافت کرد تا در حلقه اولیا و شهدا، متنعم به رضوان الهی شود. 

نقش راهبردی شهید زاهدی در تشکیل و استحکام بخشی به جبهه مقاومت و همچنین طراحی و اجرای طوفان‌الاقصی از افتخارات بزرگی است که مجاهدت‌های خاموش این فرمانده کبیر را در اوراق افتخارات مبارزات ضدرژیم اشغالگر جاودانه خواهد ساخت.

ضربات مهلکی که این روز‌ها برتاروپود اشغالگران قدس وارد می‌شود، سردمداران جنایت پیشه صهیونیستی را به مرز درماندگی و استیصال کشانده و حمله ناجوانمردانه به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، گواهی روشن بر این مدعاست.

حامیان تل آویو بدانند پاسخ سخت و پشیمان کننده جمهوری اسلامی ایران به این جنایت خونبار در راه است و یقینا معادلات آینده منطقه را به حول و قوه الهی تحت تاثیر قرار خواهد داد.

بار دیگر درود و سلام می‌فرستیم بر ارواح طیبه هفت شهید راه قدس و از مردم غیور تهران دعوت می‌کنیم ضمن حضور در راهپیمایی روزقدس، در تشییع و بدرقه این مجاهدان پرافتخار، حضوری باشکوه داشته باشند.

سازمان فتح، رژیم اسلامی حاکم بر ایران را به تلاش برای گسترش هرج و مرج در کرانه باختری متهم کرد
حمله پارتیزان های مسلح به فرمانده فراجا در کوهدشت

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!