افشای تجاوز وحشیانه اطلاعات سپاه پاسداران به نیکا شاکرمی

0
372

افشای گزارش «خیلی محرمانه» سازمان پزشکی قانونی رژیم اسلامی حاکم بر ایران درباره نیکا شاکرمی، ابعاد تازه‌ای از نحوه کشته شدن او را روشن کرده است.

بر اساس این سند «خیلی محرمانه» افشا شده، نیکا شاکرمی در تاریخ ۳۰ شهریور ۲۷۰۱ «به عنوان جسد ناشناس» از کلانتری ۱۲۹ جامی به پزشکی قانونی کهریزک انتقال یافته و علت ارجاع «سقوط از ساختمان» ذکر شده است.

بنا بر این سند که گزارشی از عباس مسجدی آرانی، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور به «انصاری»، معاون سیاسی و اجتماعی شورای عالی امنیت ملی است، «در معاینه جسد، علت فوت صدمات متعدد بدنی متعاقب اصابت جسم سخت» عنوان شده است.

بنا بر این مدرک، علاوه بر «صدمات منطبق بر درگیری یا صدمات دفاعی در بدن» نیکا شاکرمی، «در معاینه تناسلی، آثار مبنی بر تجاوز یا برقراری رابطه جنسی خشن مشهود» بوده است.

نکته قابل توجه دیگر در این سند، تأکید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور بر اجساد معترضان کشته شده در این متن است که به گفته او این سازمان از «جمع‌آوری پرونده‌های» آنها به دلیل «پرهیز از تجمع آمار در یک مکان» پرهیز می‌کند و پرونده‌ها در هر استان «به طور مستقل» بررسی می‌شود.

مدودف: اگر مجبور شویم، با سلاح هسته‌ای به کی‌یف، برلین، لندن و واشنگتن حمله می‌کنیم
محاکمه یکی از رؤسای باند مافیایی «یاکوزا» ژاپن به اتهام تلاش برای فروش اورانیوم با درجه تسلیحاتی به رژیم اسلامی حاکم بر ایران

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!