سخنگوی سپاه پاسدارن از سخنانش در مورد طوفان الاقصی عقب نشینی کرد

0
59

سخنگوی سپاه پاسداران که اظهارات او درباره مرتبط کردن عملیات «طوفان‌الاقصی» با گرفتن «انتقام خون قاسم سلیمانی» جنجال‌برانگیز شده بود، روز چهارشنبه ششم دی از موضع خود عقب‌نشینی کرد و گفت از سخنانش سوءبرداشت شده است.

به گزارش سایت «سپاه نیوز»، رمضان شریف گفت: «همان‌گونه که رهبران حماس برشمرده‌اند، توهین به مسجدالاقصی و کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین… از جمله علل و انگیزه‌های عملیات کاملا فلسطینی طوفان الاقصی است».

سخنگوی سپاه پاسداران افزوده که «بدون شک بخشی از پیروزی بزرگ تاریخی طوفان الاقصی مرهون مجاهدت‌ها و تلاش‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که دستاوردهای عملیات را در زمره یکی از انتقام‌های مقاومت از ترور ناجوانمردانه شهید قدس قرار می‌دهد».

این اظهارات در حالی است که او پیشتر در واکنش به کشته شدن سید رضی موسوی، فرمانده ارشد سپاه پاسداران در سوریه، به صراحت گفته بود که «طوفان الاقصی یکی از انتقام‌های محور مقاومت از صهیونیست‌ها برای شهادت شهید سلیمانی بود».

سخنان شریف واکنش حماس را برانگیخت و این سازمان اسلامگرای تروریستی، ضمن رد ادعای یادشده، در بیانیه‌ای گفت: «ما بارها تکرار کرده‌ایم که انگیزه‌ها و دلایل این عملیات، عمدتا به خاطر تهدیدها علیه مسجدالاقصی بوده است».

رییس صندوق توسعه ملی: صد میلیارد دلار به دولت قرض داده ایم، امیدی به بازگشت آن پول نیست
نخست وزیر سابق اسراییل انجام دو عملیات در خاک ایران را تایید کرد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!