نوری همدانی: مساجد رو به خلوت شدن هستند

0
150

نوری همدانی در پیامی به اجلاسیه نماز از روند کنونی اداره مساجد انتقاد کرده و خواستار اصلاح آن و برنامه‌ریزی برای رونق مساجد شده است.

نوری همدانی در این پیام، نماز را ستون دین خوانده و نوشته: «بالاترین نوع عبادت که در قرآن تقریباً ۶۷ مورد ذکر شد نماز است. اما بعضی از عملکرد‌ها و تبلیغات در فضای مجازی و القاء شبهات و متأسفانه بی‌توجهی به پاسخ به این شبهات موجود سبب شد تا کم توجهی نسبت به این موضوع صورت گیرد».

این مرجع شیعه در پیامش به وضعیت مساجد در ایران پرداخته و نوشته: «یکی دیگر از نکاتی که باید توجه کرد بحث مساجد است…متأسفانه طبق گزارشاتی که ما داریم مساجد رو به خلوت شدن می‌رود؛ باید آسیب‌شناسی نمود که چرا این گونه شده، ما جوانانی داریم که در شب‌های قدر جمعیت عظیمی از آن‌ها تشکیل می‌گردد و همچنین در ایام اعتکاف و بعضی از مناسبت‌های دیگر حضور پررنگ دارند. اما در روز‌های معمول در مساجد نیستند، امروز یکی از معضلات نبود امام جماعت است…در وقت نماز در همین تهران درب خیلی از مساجد بسته و یا اگر باز باشد امام جماعت ندارد».

نوری همدانی در پایان نوشته: «مسئولان امور مساجد باید هرچه زودتر این رویه را اصلاح کنند در راه اصلاح امور مساجد برای پر رونق شدن برنامه‌ریزی کنند و مساجد را همانند صدر اسلام که محل تصمیم‌گیری‌ها بود و در انقلاب و دوران دفاع مقدس کانون حضور جوانان متدین بود برگردانند».

ظریف: در اوکراین از روسیه رودست خوردیم؛ هم پهپاد‌ها را گرفتند و هم خودشان لو دادند
وزیرکشور بریتانیا به دنبال سخنانش علیه راهپیمایی حامیان تروریست های فلسطینی برکنار شد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!