فاضل لنکرانی: شعار “زن، زندگی، آزادی” اصل دین را هدف قرار داده است

0
179

آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی در دیدار دانشجویان دانشگاه‌های استان قزوین با اشاره به اینکه دین در راس تمام امور است و بر تمام امور مقدم می‌باشد، گفت: اسلام هم به دنیا و هم به آخرت بشر توجه دارد و این موضوع موجب جامعیت دین اسلام شده است. دین اسلام، قیم به معنای متولی است و یعنی دینی که می‌تواند متولی بشر باشد باید حنیف، نزدیک به فطرت و جامع باشد.

لنکرانی در ادامه با تاکید بر اینکه حکومت ولی فقیه، حکومت دین است، گفت: دشمن هجمه‌های بسیاری به جایگاه، ولی فقیه وارد کرده و به ناروا می‌گوید ولایت فقیه دیکتاتوری است درحالیکه، ولی فقیه مامور است به دین عمل کند. ولی فقیه وکیل از طرف مردم نیست بلکه مکلف است بر طبق دین و دستورات خدا عمل کند.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار در ادامه افزود: اینکه امروز می‌گویند حجاب را به رفراندوم بگذارید حرف غلطی است، مگر می‌شود دین را به رفراندوم گذاشت؟…هیچ فقیهی تا قیامت نمی‌تواند در نماز تغییری ایجاد کند چراکه در ضروریات نمی‌توان اجتهاد کرد و حجاب نیز مانند نماز است.

وی با بیان اینکه در شعار زن، زندگی، آزادی، اصل دین را هدف قرار داده اند و موضوع زن وحجاب بهانه است و این شعار از مراکز نظامی و جاسوسی دشمنان مثل اسراییل و آمریکا و انگلیس برخاسته است.

پاکسازی در خوزستان توسط پارتیزان ها جریان دارد؛ جسد آخوند احمدی در کرخه پیدا شد
حمله پارتیزانی به یک آخوند در میدان هروی تهران

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!