فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی: وقایع سال گذشته اغتشاش نبود، جنگ تمام عیار بود

0
166

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، سردار پاسدار محسن کریمی، ۲۵ مرداد در اولین اجلاسیه آزادگان استان مرکزی گفت: بعضی‌ها به وقایع سال گذشته به اشتباه اغتشاش می‌گویند درحالی که آن وقایع یک جنگ تمام عیار بود. تمام گروه‌ها و احزاب چپ و راست و منافقین علیه جمهوری اسلامی به میدان آمدند.

وی با حمله به فضای مجازی گفت: دشمن به دنبال عملیات روانی است و می‌خواهد دگرگونی در حقایق و واقعیت‌ها به وجود آورد. آنها به دنبال تغییر در باور و نگرش مردم هستند. امروزه در ذهن جوانان و نوجوانان ما صدها سوال و شبهه انداخته اند و این وظیفه ماست تا پاسخ آنها را به درستی بدهیم. کار دیگر دشمن ایجاد نا امیدی به ویژه در بین نوجوانان است. دشمن در پنهان خودش اظهار می‌کند که شکست خورده است اما در فضای مجازی می‌خواهد بگوید که پیروز است. دشمن نمی‌خواهد اعتراف کند که ظرفیت انقلاب اسلامی چه حد است.

کریمی ادامه داد: اگر پیروزی در این سالها بدست آورده‌ایم به خاطر وحدت بوده است. دو سال کرونا به پروژه دشمن کمک کرد و تمام کودکان و نوجوانان ما به فضای مجازی دست پیدا کردند و دشمن توانست در این فضا التهاب به وجود آورد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از افسانه عاشورا کمک گرفت و گفت: اگر زینب نبود کربلا در کربلا می‌ماند. حضرت زینب جهاد تبیین کرد و واقعیت را به گوش امت اسلامی رساند. امروزه بیش از دو سال است مقام معظم رهبری راه شکست دشمن را جهاد تبیین می‌دانند. دشمن در این سال‌ها هیچ دستاوردی نداشته به جز زخم‌های کوچکی که به ما زده است. سال گذشته دشمن باور کرده بود که کار جمهوری اسلامی تمام است و برای انزوای سیاسی ایران تلاش کرد که در این پروژه نیز شکست خورد.

کریمی افزود: امروزه وظیفه آزادگان و جانبازان این است که این ۴۳ سال تاریخ جمهوری اسلامی را دقیق و درست برای جوانان و تمام آشنایان خود تبیین کنند. بعضی از موضوعات که امروزه رقم خورده است تنها با جهاد تبیین حل شدنی است. ما در این مدت بیش از ۷۰ هزار دانش آموز را به اردوی راهیان نور اعزام کردیم و با جهاد تبیین آنها را هدایت کردیم که بسیار کارساز بوده است.

وی همچنین گفت: مشکل ما قانون اساسی نیست بلکه عملی و اجرایی کردن قانون اساسی است. باید با جهاد تبیین این دانسته‌ها را به نوجوانان و جوانان منتقل کنیم.

مدیر حوزه های علمیه: اگر در تبلیغ خود را به ایران‌ محدود کنیم، ساقط می‌شویم
اعتراف سردار پاسدار رادان به کشته شدن ۴۰ تن از مزدوران فراجا

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!