امیر فخرآور: در برابر خواست نایاک که حذف پرچم شیر و خورشید نشان ایران است، سکوت نمی‌کنیم

0
80

امیر فخرآور استاد دانشگاه ایالتی تگزاس و رئیس سنای کنگره ملی ایرانیان، بار دیگر بر تسلط سازمان بدنام لابی رژیم اسلامی حاکم بر ایران، نایاک، بر اپوزیسیون ایرانی تاکید کرد و گفت: «نایاک یک سازمان معمولی نیست، نایاک یک تفکر و استراتژی است که برای حفاظت از رژیم ملاها طراحی شده و به همین دلیل از جنبش سبز تا کنون با هر قیام مردم، پیدایش می‌شود و به کمک رسانه‌ها رهبری جریان را در دست می‌گیرد و آن را بر زمین می‌کوبد و نابود می‌کند. یک پیام مشترک در این وسط از تریتا پارسی و جمال عبدی تا پرچمداران رسانه ها می‌شنویم، پیامی که در متن خود می‌گوید جمهوری اسلامی بماند، برای اینکه این آدمها منابع دزدی بیشتری در بیرون داشته باشند. از روی محتوای این پیام مشترک می‌توان تشخیص داد که آیا هر فرد یا جریانی از نایاک می‌آید یا نه. این پیام مشترک؛ “نه جنگ نه تحریم” است که در امتداد آن به مردم نیز گفته می‌شود از خشونت پرهیز کنند و فقط باید مبارزه مدنی انجام شود».

امیر فخرآور به مخاطبان رسانه های فارسی زبان هشدار داد؛ «امروز در اپوزیسیون تمام کسانی که در نشست‌ها، سخنرانی‌ها و پیامهای خود می‌گویند ما با جنگ مخالفیم، ما با تحریم مخالفیم، خط قرمز ما حمله نظامی است، ما با مبارزات با خشونت مخالفیم، همه اینها پژواک صدای نایاک هستند چه بدانند و چه ندانند چون شعار و خواست نایاک را تکرار میکنند».

وی در ادامه با اشاره به ائتلاف ساخته شده در مرکز هیلاری شناسی دانشگاه جرج تاون گفت: «وقتی ما یک نماد وحدت بخش ایرانیان داریم که از سازمان مجاهدین تا سلطنت طلب و جمهوریخواه همه آن را قبول دارند ولی ناگهان یک جریانی بالا می‌آید که می‌گوید پرچم شیر و خورشید، که هویت ما ایرانی‌هاست، نباشد. آن تنها جریانی که این پرچم را قبول ندارد جریان وابسته به نایاک است برای اینکه پرچم شیر و خورشید نشانه براندازی است. آنها در همان ائتلاف می‌نشینند و می‌گویند پرچم شیر و خورشید در جایی که ما هستیم نباشد، خب دیگر می‌خواهید چطوری بگویند ما نایاکی هستیم. با جنگ و تحریم و مبارزات پارتیزانی و هرگونه خشونت هم که مخالفند. حرفی هم بزنیم می‌گویند اتحاد را بهم نزنید. مگر قرار است با نایاک اتحاد داشته باشیم که نگران بهم خوردنش هستید؟ تا دیروز رسما از رژیم دفاع می‌کردند و امروز افسار اپوزیسیون را در دست گرفته و با هدایت آن، همان شعارهای قبلی را تکرار و برای بقای رژیم تلاش می‌کنند».

امیر فخرآور در پایان تاکید کرد؛ «اما ما سکوت نخواهیم کرد و در برابرشان می‌ایستیم چون پای خون بچه‌ها و زنده نگه داشتن یک انقلاب و به ثمر رساندنش در بین است».

به آتش کشیدن چهار مسجد توسط پارتیزان‌ها در یزد
کشته شدن یکی از سربازان گمنام امام زمان توسط پارتیزان ها

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!