رئیس نهاد نمایندگی خامنه‌ای: مسمومیت‌ها “پروژه صهیونیستی القای مسمومیت دانش آموزان” است

0

در میان موج ترس و نگرانی والدین و هم‌زمان با انتشار اخبار جدید درباره حملات گسترده بایوتروریستی سپاه پاسداران، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی خامنه‌ای در دانشگاه‌ها، این موضوع را “پروژه صهیونیستی القای مسمومیت دانش آموزان” نامیده و آن را “یکی از کارهای دشمنان برای مشوش نشان دادن جمهوری اسلامی” دانسته است.

رئیس نهاد نمایندگی خامنه‌ای و رییس ستاد ازدواج دانشگاهیان، در دانشگاه‌ها امروز ۱۵ اسفند در نخستین جشنواره جذب دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به کارزار جهانی برای منزوی سازی جهانی رژیم اسلامی حاکم بر ایران گفت: پروژه صهیونیستی القای مسمومیت دانش آموزان یکی از کارهای دشمنان برای مشوش نشان دادن جمهوری اسلامی است، در این شرایط دانشجویانی که ایران را برای تحصیل انتخاب می کنند می دانند که دانشگاه های ما دارای کیفیت است و براین اساس وظایف دانشگاه های ما نیز در برابر این دانشجویان متفاوت می‌شود.

همچنین مصطفی رستمی روز ۱۳ اسفند در مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به مسمومیت‌های دختران در مدارس، گفته بود: هیچ آدم عاقلی تصور نمی‌کند این جریان کار نظام باشد؛ نظامی که افتخار می‌کند زنان را از قید جهالت پهلوی نجات داد. غرب زن را ابزاری برای سود بیشتر می‌بیند و پهلوی نیز نسبت به زنان همین نگاه را داشت. انقلاب اسلامی زنان را از دوگانه ضعف و انحراف نجات داد و به جایی رساند که امروز زنان بخشی از جمعیت تاثیرگذار در کشور ما هستند؛ لذا اتهام نظام به مانع‌افکنی برای تحصیل دختران، خنده‌دار است. اما اگر کسی تسلیم جریان محاسباتی شیطان شد، این اتهامات خنده‌دار را هم باور می‌کند.

بدون نظر

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

Exit mobile version