اعتراف سران رژیم به عمدی بودن جنایت علیه دختران دانش آموز

0

علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش مجلس رژیم در واکنش به تایید عمدی بودن مسمومیت دانش آموزان دختر در قم گفت: معاون وزیر بهداشت عمدی بودن مسمومیت دانش آموزان دختر را در قم تایید کرد که این خبر خوبی نبود؛ کمیسیون آموزش از ابتدا پیگیر این ماجرا بود و مساله را از وزرای مربوط و دستگاه‌های اطلاعاتی پیگیری می‌کرد.

وی اضافه کرد: طبق اخبار رسیده سم استفاده شده از سموم جنگی نیست که خطر بالایی داشته باشد اما همین که اراده و فکر پلیدی پشت ماجرا بوده که بچه‌های این سرزمین به خصوص دختران گلمان‌ را از آموزش بازدارند خطر مهمی است و خبر بسیار بدی محسوب می‌شود باید تلاش کنیم تا ریشه‌ها را پیدا کنیم.

محمدتقی فاضل میبدی، استاد حوزه، روز یکشنبه هفتم اسفند در پی بالا گرفتن مسئله مسمومیت دانش‌آموزان دختر و ابهام‌ها در مورد دلایل و عوامل آن، در مصاحبه با «شبکه شرق» تصریح کرد: «عمدی بودن این ماجرا واقعیت دارد. گفته می‌شود گروهی موسوم به هزاره‌گرا مسئول این مسمومیت‌های سریالی در مدارس هستند».

بنابر اظهارات این آخوند، «این گروه‌ و تفکر معتقد است که دختران نباید درس بخوانند یا نهایتاً باید تا [مقطع] سوم دبستان درس بخوانند». او این جریان را همچنین «یک جریان مذهبی و ضد مدرنیته» توصیف کرد.

فاضل میبدی در تکمیل اظهارات خود افزود یک جامعه‌شناس که نمی‌تواند نامش را فاش کند «در قم پژوهشی انجام داده» و به این نتیجه رسیده است که این مسمومیت‌ها «اتفاقی نیست» و «هزاره‌گراها» مسئول وقوع آن هستند.

این آخوند در مورد فضای حاکم بر قم بعد از این مسمومیت‌ها توضیح داد: «در مدارس دخترانه رعب و وحشت حاکم است. جامعه‌شناسی که پژوهشی در این خصوص انجام داده، معتقد است مرکز ثقل این جریان در قم و اصفهان است».

بدون نظر

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

Exit mobile version