اعتراف سران رژیم به عمدی بودن جنایت علیه دختران دانش آموز

0
61

علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش مجلس رژیم در واکنش به تایید عمدی بودن مسمومیت دانش آموزان دختر در قم گفت: معاون وزیر بهداشت عمدی بودن مسمومیت دانش آموزان دختر را در قم تایید کرد که این خبر خوبی نبود؛ کمیسیون آموزش از ابتدا پیگیر این ماجرا بود و مساله را از وزرای مربوط و دستگاه‌های اطلاعاتی پیگیری می‌کرد.

وی اضافه کرد: طبق اخبار رسیده سم استفاده شده از سموم جنگی نیست که خطر بالایی داشته باشد اما همین که اراده و فکر پلیدی پشت ماجرا بوده که بچه‌های این سرزمین به خصوص دختران گلمان‌ را از آموزش بازدارند خطر مهمی است و خبر بسیار بدی محسوب می‌شود باید تلاش کنیم تا ریشه‌ها را پیدا کنیم.

محمدتقی فاضل میبدی، استاد حوزه، روز یکشنبه هفتم اسفند در پی بالا گرفتن مسئله مسمومیت دانش‌آموزان دختر و ابهام‌ها در مورد دلایل و عوامل آن، در مصاحبه با «شبکه شرق» تصریح کرد: «عمدی بودن این ماجرا واقعیت دارد. گفته می‌شود گروهی موسوم به هزاره‌گرا مسئول این مسمومیت‌های سریالی در مدارس هستند».

بنابر اظهارات این آخوند، «این گروه‌ و تفکر معتقد است که دختران نباید درس بخوانند یا نهایتاً باید تا [مقطع] سوم دبستان درس بخوانند». او این جریان را همچنین «یک جریان مذهبی و ضد مدرنیته» توصیف کرد.

فاضل میبدی در تکمیل اظهارات خود افزود یک جامعه‌شناس که نمی‌تواند نامش را فاش کند «در قم پژوهشی انجام داده» و به این نتیجه رسیده است که این مسمومیت‌ها «اتفاقی نیست» و «هزاره‌گراها» مسئول وقوع آن هستند.

این آخوند در مورد فضای حاکم بر قم بعد از این مسمومیت‌ها توضیح داد: «در مدارس دخترانه رعب و وحشت حاکم است. جامعه‌شناسی که پژوهشی در این خصوص انجام داده، معتقد است مرکز ثقل این جریان در قم و اصفهان است».

معاون وزیربهداشت رژیم: مسمومیت دختران دانش آموز، عمدی است
قتل یک دانش‌آموز دختر در پی حملات تروریستی بیولوژیکی به مدارس قم

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!