حجت الاسلام نقدعلی: اعدام محسن شکاری برای جامعه مبارک است

0
75

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده و عضو کمیسیون حقوقی مجلس یازدهم می‌گوید: حکم اعدام محسن شکاری برای جامعه مبارک است. اعدام زود نبود، دیر هم شد. مردم تشنه برخورد با اغتشاشگران هستند. ما باید به سمت «قضایی اسلامی» برویم چراکه قضایی اسلامی در لحظه است و سنت درست همین است که سریع رسیدگی شود.

نماینده خمینی شهر در مجلس رژیم می‌گوید: اساسا کسی که چاقو می‌کشد می‌خواهد بترساند و در تعریف این جرم حتی تحقق ترس هم ماخوذ نشده است. وقتی ارکان قانونی این جرم را نگاه می‌کنیم، نیامده که حتما این ترس تحقق پیدا کند. چاقو می‌کشند که مردم بترسند و دیگر کسی در صحنه مانع از بازگشایی راهبندان باشد. کسی که در این موضوع تشکیک کند کند یا بی دقت است یا خدایی نکرده غرض‌ورزی است. آنچه در عدله شرعی آمده و مبنای قانونی این ماده است، اساسا کسی استثنا نشده است. (در تعریف محاربه، باید برای هراس مردم باشه نه نیروی نظامی یا ماموران) مامور هم قبل از اینکه مامور باشد، یک شهروند است و فتوای صریح داریم که حتی اگر برای ترساندن یک نفر، چاقو بکشد مصداق محاربه است.

محسن شکاری، ۲۳ ساله، یکی از بازداشت‌شدگان انقلاب مردم ایران بود که در ۱۷ آذر ۲۷۰۱، پس از ۷۵ روز بازداشت، توسط رژیم اسلامی به قتل رسید شد.

بیانیه شورای همکاری خلیج فارس و چین علیه رژیم اسلامی حاکم بر ایران
افشاگری رئیس پارلمان عراق از قتل هزاران ربوده‌شده سنی توسط تروریست‌های رژیم اسلامی حاکم بر ایران

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!