سردار پاسدار سلامی: با رکیک‌ترین الفاظ شعار می‌دهند

0
112

سردار پاسدار سلامی در سخنرانی اش در شیراز، جوانان ایرانی را فریب خورده آمریکا و رسانه ها دانست و گفت: جوانان فریب خورده، بدانید تعدادتان اندک است و این انقلاب ریشه عمیق در خاک دارد. شرافتتان و وطنتان را نفرشید. مقابل رزمندگانتان نباشید. آن‌هایی که شب و روز سینه خود را آماج حملات می‌کنند و گاهی در اتفاقات در دمای زیر صفر درجه منجمد می‌شوند. یونیفرم و لباس آمریکا را از تن خود بیرون بیاورید. مراقب باشید، دشمنان در حال فریب دادن شما هستند در این سرزمین به کسی اجازه ناامنی نمی‌دهیم لذا از خویشتن‌داری نظام سوءاستفاده نکنید و با کاسه صبر این ملت بازی نکنید.

وی خطاب به دانشجویان گفت: شما همیشه پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی بوده‌اید، چه شده که عده قلیلی دانشجویان ما حامی دشمن شده‌اند. به ملت و دانشگاه‌ها برگردید. راه بازگشت باز است. از شما فضیلت اخلاق می‌خواهیم. چه طور شده که عده‌ای دانشجو‌نما با رکیک‌ترین الفاظ شعار می‌دهند. مردم ما دیندار‌ند اگر مشکلاتی در اقتصاد است صبر الهی پیشه کرده و به نظام اعتماد دارند…آزادی که آمریکا به ملت وعده می‌دهد آزادی قمار، شراب و روابط نامشروع است. دشمن می‌خواهد طهارت اخلاقی را از جامعه بگیرد. ای ملت و‌ای جوانان آگاه باشید، خود از زیر سیطره رسانه‌های دشمن نجات دهید، رودخانه‌ای که در آن شنا می‌کنید نجس و آلوده است و شما را غرق می‌کند.

وی با بیان اینکه ما به جوانان و عده قلیل می‌گوییم که گول دشمن را نخورید، شرارت را پایان دهید. امروز روز پایان اغتشاشات است دیگر به خیابان نیایید. از جان ملت چه می‌خواهید، تاکید کرد: آنچه این روز‌ها اتفاق می‌افتد نقشه شوم کاخ سفید و رژیم صهیونیستی و سایر دشمنان از جمله آل‌سعود است. فکر نکنید بایدن به شما تلفن می‌کند و می‌گوید به خیابان بریزید. دشمنان ما مستقیما به شما زنگ نمی‌زنند از طریق رسانه‌هایشان شما را وادار می‌کنند در مقابل جامعه و رزمندگان آن قرار بگیرید.

بسیج دانشجویی به رییسی: با ادامه وضع موجود نهاد دانشگاه‌ و وزارت علوم را تعطیل کنید
آلمان و اتحادیه اروپا در حال بررسی طبقه بندی سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!