معاون سیاسی بسیج: ۷۰ درصد دستگیرشدگان زیر ۲۰ سال هستند

0
161

سید جلال حسینی، معاون سیاسی سازمان بسیج با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد فضای مجازی کشور در دست دشمن است، گفت: «دشمنان علیرغم تلاش گسترده در فتنه اخیر شکست خوردند و در بهترین حالت جمعیتی که در اغتشاشات اخیر به کف خیابان آمدند ۷۰ هزار نفر بودند».

معاون سیاسی بسیج، مدعی شد «از بین بیش از سه میلیون دانشجوی کشور کمتر از ده هزار و ۵۰۰ نفر در اغتشاشات شرکت کردند». مسئول سیاسی سازمان بسیج به تفاوت اعتراضات اخیر با گذشته اشاره کرد و گفت: «۷۰ درصد دستگیرشدگان در اغتشاشات اخیر زیر۲۰ سال می‌باشند و از زن‌ها و دختران در این فتنه خیلی استفاده کردند». حسینی تاکید کرد اگر بهترین دولت تاریخ هم وجود داشته باشد اما نتوان روایت درست را بیان کرد، آن دولت به طور عملی نمی‌تواند موفق شود.

خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران روز گذشته نوشت: «اولین بررسی‌های آماری از ترکیب سنی بازداشتی‌های حوادث اخیر به شرح زیر است: ۴۱.۸ درصد از بازداشت شدگان کمتر از ۲۰ سال سن دارند.

۴۸.۲ درصد از بازداشتی‌ها در سنین ۲۰ تا ۳۵ سال سن دارند. ۱۰ درصد نیز بالای ۳۵ سال سن دارند. همچنین در میان دستگیر شده برخی کارمندان دستگاه‌های دولت نیز دیده می‌شوند که آمار آن‌ها نیز حدود ۲ درصد از کل جمعیت بازداشت شده‌ها تخمین زده شده است».

نماینده مجلس بریتانیا: رژیم حاکم بر ایران، باید به دلیل ارسال پهپاد به روسیه از جام جهانی حذف شود
وزیرعلوم دولت رئیسی: در هر دانشگاه یک دفتر به نیروهای مسلح داده می‌شود

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!