مادر نیکا شاکرمی: دخترم در تجمعات حضور داشت و کشته شد

0

نسرین شاکرمی، مادر نیکا شاکرمی نوجوان ۱۶ ساله‌ای که در انقلاب ایران کشته شد، در گفت‌وگویی با روزنامه اعتماد با رد روایت‌های رسانه‌های نزدیک به سپاه پاسداران و همچنین گزارش پخش شده توسط صدا و سیمای رژیم تأکید کرد فرزندش در تجمعات اعتراضی ۲۹ شهریور در بلوار کشاورز تهران حضور داشته و “همانجا نیز کشته شده است.”

او گفت: «بارها با نیکا تماس تلفنی داشتم، این مدارک و اسناد وجود دارد. البته زمانی که با نیکا صحبت می‌کردم برای اینکه نگران نشوم به من دلداری می‌داد و سعی می‌کرد اطلاعات کمی بدهد، اما بعد از اصرار فراوان به من می‌گفت که در فلان منطقه در تجمعات حضور دارد.»

به گفته مادر نیکا به هنگام تماس “سر و صداهای پیرامونی حاکی از حضور نیکا در تجمعات بود. سر و صداهایی که نشان می‌داد مأموران به سمت بچه‌ها آمده‌اند و آنها فرار می‌کنند.”

نسرین شاکرمی در این مصاحبه عنوان کرده تصاویری که در فیلم صدا و سیما نشان داده شده “مربوط به نیکا نیست”. او خواستار بررسی “ابهامات پرونده” شده و گفت: «می‌خواهم کسانی که مسئول این حادثه تلخ هستند، مسئولیت خود را بپذیرند. وی گفت خواهر و برادرش تحت فشار و با تهدید به اعتراف اجباری وادار شده‌اند.

خانم شاکرمی تاکید کرد ماموران برادرش را با تهدید فرزند چهار ساله‌اش مجبور کرده‌اند اعتراف کند.

بدون نظر

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

Exit mobile version