حمله پارتیزان های ایرانی در قم به پایگاه بسیج

1
79

خبرگزاری حوزه علمیه، از حمله پارتیزان های شجاع ایرانی در قم به پایگاه بسیج در منطقه نیروگاه خبر داده و با حجت الاسلام صادق برزین فرمانده گروهان چهار طلاب بسیجی که توسط مردم مجروح شده، گفتگو کرده است.

صادق برزین، از طلاب بسیجی کهگیلویه و بویراحمدی ساکن قم و فرمانده گروهان چهار طلاب بسیجی از گردان تیپ ۸۳ جعفر صادق به این خبرگزاری گفته است: روز ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ برای شرکت در رژه موتوری در تیپ ۸۳ امام جعفرصادق حاضر بودیم. غروب به فرمانده گردان پیامی داده شد مبنی بر اینکه وضعیت منطقه نیروگاه (امامزاده معصوم) مساعد نیست. با افراد حاضر نزدیک به ۴۰ نفر به منطقه موردنظر عازم شدیم همه نیروها تجهیز شده و آماده بودیم. در لحظه ورود به محل، خبر محاصره و تهدید جدی حوزه مقاومت بسیج امام زاده معصوم توسط اغتشاشگران را به فرمانده داده و ایشان دستور پاکسازی و آزادسازی حوزه مقاومت دادند. وضعیت بسیار اسف‌بار و متشنج بود به گونه ای که نیروهای حوزه مقاومت به گفته خودشان وصیتنامه هایی تنظیم می کردند؛ آشوبگران از اطراف سنگ و مواد محترقه پرتاپ می کردند که متأسفانه برخی از عزیران جان برکف بسیجی از جمله (علی حسین سلیمی زاده، سیدحسن جعفری نسب، مسعود حیدرخواه) هر کدام از ناحیه پا و دست و بینی و شکستگی زانو مصدوم شدند و در حالی ک مصدوم بودند باز هم پا پس نکشیدند و جانانه دفاع کردند.

در این وضعیت بسیار سهمگین و خطرناک، فرمانده گردان و فرمانده عملیات و بسیجی های مدافع امنیت مردم وارد عمل شدند. درب ورودی ساختمان حوزه مقاومت بسیج آتش گرفته بود و مع الاسف یک موتور هم آتش گرفت که با اقدام مدافعان امنیت خاموش شد و دو خودروی سواری نیز در آتش سوختند.

پس از دقایقی با عملکرد سریع نیروها و از خود گذشتگی و مقاومت سنگین مدافعان امنیت، منطقه تحت کنترل قرار گرفت و حوزه مقاومت بسیج آزاد شد و آشوبگران متفرق شدند و به بهترین نحو و با درایت و همت فرمانده گردان و نیروهای بسیجی و مخلص مأموریت با موفقیت به اتمام رسید. البته به جهت حساس بودن وضعیت تا صبح در محل مذکور کشیک دادیم.

جمعی از طلاب: علی خامنه ای مجتهد و مرجع تقلید نیست
شعارنویسی‌های گستردە در پایتخت و شهرهای دیگر

1 نظر

  1. چرا از ارتش برای دفاع از مردم کمک گرفته نمیشه.
    در ارتش نارضایتی بسیار زیاده و اگر کوچکترین دعوتی از طرف مردم و مخصوصاً سلبریتی‌ها صورت بگیره ارتش با تمام قوا پشت مردم را خواهد گرفت و تیر خلاص را به پیکر پوسیده رژیم خواهد زد.

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!