علم الهدی: مردم ما زهرا شناس و زینب شناس هستند

0

آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نمازجمعه امروز مشهد بااشاره به حضور رییسی در نیویورک و موضوع الحاق رژیم حاکم بر ایران به سازمان شانگ‌های گفت: این شرایط در زمانی به وجود آمده که کشور در حال برداشتن قدم‌های متعالی است به طوریکه با اتصال به پیمان شانگ‌های در برابر تحریم‌ها جایگاه متعالی پیدا کرده است. دشمن برای این که واقعیت‌های پیروزی انقلاب اسلامی را پنهان کند و این پیشرفت‌ها را برای مردم بی ارزش جلوه دهد تا مردم نتوانند لذت آن را لمس کنند قصه بی حجابی را ترویج داده و ابزار خود برای خسارت وارد کردن به کشور قرار داده است لذا مساله مقابله با بی حجابی برای همه دستگاه‌ها واجب است.

وی تاکید کرد: در براندازی منکرات و اجرای واجبات دینی و در عرصه عملیاتی حکمرانی دین، مهمترین موضوع، مساله حجاب است و در واقع حجاب، نشانه و پرچم حکمرانی دین است و جامعه لاابالی و زنان بی حجاب به هیچ وجه نشانه‌های حکمرانی دین در جامعه نیست و ما تجربه این موضوع را در کشور داشتیم، درست هنگامی که رضاخان به سراغ کشف حجاب اجباری رفت و شکست خورد.

امام جمعه مشهد گفت: عناصر و جریانی در کشور می‌خواهند در کشور بی حجابی را گسترش دهند که این‌ها دشمن دین هستند و برداشتن حجاب همان خط دین ستیزی است.

علم الهدی افزود: ما در مساله حجاب چه از نظر فقهی، و چه قضایی هیچ نقطه ابهامی نداریم و قرآن نیز در چند جا به صراحت مساله حجاب و لزوم آن را بیان کرده است و معلوم نیست چرا عده‌ای به دنبال جمع آوری گشت ارشاد در کشور هستند و در این مساله نیروی انتظامی به وظیفه خود در برابر بی حجابی عمل می‌کند و به طور قطع با جوانان مجرد که نمی‌توان با زنان بی حجاب برخورد کرد لذا باید از زنان برای این موضوع استفاده کرد.

وی ادامه داد: آن وقت یک عده نخبه و البته بی دین در کشور هستند که درباره گشت ارشاد نظریه می‌دهند و نظریه آن‌ها نشان می‌دهد که با دشمن دست داده اند که تا این حد با دین مقابله می‌کنند، اما ملت ایران، ملتی مسلمان و مردم ما زهرا شناس و زینب شناس هستند و آرم و نشان حضرت زینب هم مساله حجاب است. هم اکنون هم اگر شما دانشگاه فردوسی مشهد را ببینید دانشجویان و اساتید دانشگاهی زیادی با حجاب و نخبه هستند و زنان اندیشمند و نخبه در برخی تخصص‌ها با یک حجاب قوی حضور دارند.

بدون نظر

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

Exit mobile version