له‌شدگی بافت مغز مهسا امینی در پی ضربات متعدد به سر

2
188

بیمارستان کسری روز شنبه در اطلاعیه‌ای گفت، هنگامی که مهسا امینی به این بیمارستان منتقل شد، علائم حیاتی در او دیده نمی‌شد. این اطلاعیه تنها ساعاتی پس از انتشار حذف شد.

پرسنل بیمارستان کسری که از وضعیت مهسا امینی مطلع بوده گفته خانم امینی در زمان انتقال به بیمارستان کسری به هیچ محرکی پاسخ نمی‌داده و مرگ مغزی کامل اتفاق افتاده بوده است. به گفته این منبع، ریه‌های او پر از خون شده و کاملا مشخص بود که «بیمار قابل احیا نیست.»

این منبع تاکید کرده شرایط مهسا «به‌گونه‌ای بود که نه قابل احیا بود و نه امکان جراحی وجود داشت زیرا بافت مغزی‌اش آسیب جدی دیده بود و مشخص بود بیمار با یک مشت به این شرایط دچار نشده و باید ضربه‌هایی زیادی به سرش وارد شده باشد.»

این منبع برای تشریح وضعیت توضیح داده اگر «سر فردی در یک تصادف آسیب ببیند ممکن است با انجام جراحی تخلیه هماتوم ایجاد شده، شانس زنده ماندن داشته باشد اما در مورد مهسا آسیب چنان وسیع بوده که امکان جراحی وجود نداشت و نشان دهنده ضربات متعدد و له‌شدگی بافت مغزی بوده است.»

به گفته این منبع بیمارستانی از نظر قانونی اگر مرگ زیر ۲۴ ساعت از زمان بستری اتفاق بیفتد باید حتما به پزشکی قانونی ارجاع داده شود و در مورد مهسا نگه‌داشتن او برای مدتی بیشتر به این دلیل بوده که وقت خریده شود.

حمله با چاقو به نمازگزاران مسجدی در شیراز
اعتصابات گسترده در شهرهای مختلف ایران در اعتراض به کشته شدن مهسا امینی

2 نظرات

  1. سلام خدمت شما به ابراهیم رئیسی برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک نباید ویزا داده شود و اگر هم موفق شد حضوری در نیویورک باشد باید توسط پلیس اینترپل دستگیر شود رئیسی جلاد بسیاری از جوانان ایران زمین را اعدام کرده است و باید در دادگاه بین المللی و با خامنه ای و سایر جنایتکاران جمهوری اسلامی محاکمه شوند و همچنین باید از گزینه نظامی برای براندازی و سرنگونی جمهوری اسلامی استفاده شود مرگ بر خامنه ای و سپاه پاسداران و نیروی انتظامی

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!