دایی مهسا امینی: مهسا کاملاً سالم بود؛ بیماری قلبی مادرزادی او دروغ مطلق است

0
107

مهسا امینی» دختری است که سه شنبه توسط ماموران گشت ارشاد در بزرگراه حقانی تهران بازداشت شده بود، کشته شد. دایی وی ضمن تایید این خبر گفت: مهسا کاملا سالم بود و بیماری قلبی مادرزادی او دروغ مطلق است.

خبرنگار سایت فراز که به بیمارستان کسری رفته می‌گوید: از جزییات ماجرا که پرسیدم پسردایی‌اش گفت ما به شما اعتماد داریم. دایی مهسا حرفش را قطع کرد و گفت: «من به شما اعتماد نداشتم هم همه حرف‌ها را می‌زدم. ترسی از کسی نداریم. اینجا ما طلبکاریم.»

دایی مهسا، آنچه را دیروز در بیمارستان گذشته بود، گفت: «دیروز فرمانده پلیس به همراه چند همکارش آمدند دیدار ما. هر چه پرسیدیم چه شده؟ قول دادند که تصاویر دوربین‌های مداربسته را به زودی به ما نشان می‌دهند. من بهشان گفتم که هرکاری هم بکنند بی‌فایده است. می‌خواهند صورت مساله را پاک کنند.» پرسیدم برای چه آمده بودند؟ گفت: «آمدند گفتند نگران نباشید؛ سپرده‌ایم ناهار و شام به شما بدهند. معلوم نیست چه کسی این بلا را سر مهسا آورده؛ بهش گفتم این مشکل حل شدنی نیست. امروز نوبت دختر ما بود، فردا نوبت دختری دیگر است. فقط صورت مساله را پاک می‌کنید.»

دایی مهسا امینی افزود: مبارزه با بی‌حجابی این روش را دارد؟ بیشتر از مسئولان بلدیم حجاب را رعایت کنیم. اصلاً خبر نداریم روز حادثه چه اتفاقی افتاده…می‌گویند کاری نکرده‌ایم، قرار بود دیگر چه کار کنید؟…به آقایانی که آمده بودند گفتم صورت مساله را پاک و لاپوشانی می‌کنید، ما به چای و نان و جای خواب شما محتاج نیستیم…داعیه ما فقط برای مهسا نیست، باید دست به دست هم بدهیم این مساله کلاً برداشته شود.

وی‌تاکید کرده است: مهسا کاملاً سالم بود؛ بیماری قلبی مادرزادی او دروغ مطلق است. پدر و مادر مهسا به هر جا که شده شکایت کرده‌اند و پیگیر مساله هستند.

واکنش گلشیفته فراهانی به پیام اصغر فرهادی برای مهسا امینی؛ آفتاب از کدام سو طلوع کرده؟ چه عجب، اسپند دود کنیم!
حمله با چاقو به نمازگزاران مسجدی در شیراز

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!