جنایت وحشیانه اطلاعات سپاه، شکنجه و شلیک به پارتیزان جوان ایرانی در قم

1
110

یک شاهد عینی از قتل حمید احمدی یکی از پارتیزان های شجاع ایرانی که در راستای جنبش حذف آخوند در حمله به دو آخوند در قم نقش داشت، خبر داد.

این شاهد که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار خبرگزاری کنگره ملی ایرانیان گفت: جمعه صبح، یازدهم شهریورماه ۲۷۰۱، مزدوران اطلاعات سپاه پاسداران، پس از مسدود کردن کوچه های منتهی به منزل پدر حمید احمدی در محله رهبر در قم، از راه پشت بام وارد خانه شدند و با شلیک دو گلوله به قلب حمید احمدی، وی را به قتل رساندند.

طبق این گزارش، تیم ترور مذکور پس از تیراندازی تا لحظه اطمینان از موفقیت عملیات تروریستی خود و خروج از محل با تهدید به قتل خانواده حمید مانع از ایجاد سر و صدا توسط آنها شدند تا بتوانند بدون خطر از محل بگریزند.

با افزایش نارضایتی در جامعه و فراگیر شدن اقدامات پارتیزانی و پیش‌بینی قیام مردم، رژیم اسلامی حاکم بر ایران با استفاده از گردان‌های اراذل و اوباش به اسم سپاه پاسداران تلاش دارد تا به شیوه گشتاپو، مخالفان شجاع را قبل از تکثیر شدن در جامعه، حذف کند اما آنچه واضح به نظر می‌رسد ترس و ناتوانی رژیم در مهار فعالیت پارتیزانهای شجاع ایرانی است که هر روز بیش از روز قبل در حال تکثیر و حرفه‌ای‌تر شدن هستند.

افشای یکی از بازجویان وزارت اطلاعات رژیم توسط لیلا میرغفاری
ایالات متحده بمب افکن های خود را بر فراز خاورمیانه به پرواز درآورد

1 نظر

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!