شعار مردم همدان در هشتمین روز از قطعی آب؛ تا آخوند کفن نشود این وطن، وطن نشود

0
64

با گذشت هشت روز از بحران قطع آب شرب در همدان، مردم این شهر چهارشنبه شب برای دومین شب به خیابان آمدند و ضمن سر دادن شعارهایی علیه مقام‌های رژیم به ادامه بحران آب اعتراض کردند.

پیش از این جمعی از مردم این شهر سه‌شنبه شب نیز به خیابان آمده و با سر دادن شعارهایی چون «مرگ بر مسئول بی‌کفایت» به بحران بی‌آبی و وعده‌های محقق نشده مقامات دولتی اعتراض کردند.

مردم همدان در دومین شب تجمع اعتراضات خود با تجمع در میدان آرامگاه ابن سینا و مقابل فرمانداری، با سر دادن شعارهایی چون «مسئول بی‌کفایت، خجالت، خجالت»، «ایرانی می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد»، «توپ، تانک فشفشه، آخوند باید گم بشه» و «تا آخوند کفن نشود، این وطن، وطن نشود» به بحران بی‌آبی و ادامه قطع آب شرب این شهر اعتراض کردند.

مردم همدان همچنین در دومین شب اعتراض به بی‌آبی شعار «استاندار، استعفا، استعفا» ، «همشهری بسه دیگه، غیرتت رو نشون بده»، «نترسید، نترسید، ما همه با هم هستیم»، سردادند.

شماری از معترضان با ظرف‌ها و بطری‌های خالی آب در تجمع چهارشنبه شب حاضر شدند و نیروهای سرکوبگر انتظامی در نقاطی از این شهر ضمن برخورد با مردم معترض درصدد جلوگیری از افزایش جمعیت معترضان بودند.

علم الهدی: روزی هزار و صد حمله به من می‌شود
نتانیاهو: توافق هسته‌ای تا سال ۲۰۳۱ یک تریلیون دلار به جیب رژیم اسلامی حاکم بر ایران واریز خواهد کرد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!