سخنگوی سپاه پاسداران: مردم در تابستان دایم در سفر هستند، اگر این‌ها رفاه نیست، پس چیست؟

0
47

سردار پاسدار رمضان شریف روز شنبه در همایش بزرگداشت روز خبرنگار و در نشست با خبرنگاران استان زنجان گفت: با زبان آمار و ارقام باید به انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت. الان در دو ماه تابستان به طور متوسط روزی ۸۰ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف می شود، اگر این مسافرت ها، رفاه نیست پس چیست؟ در تعطیلات عید فطر امسال پنج هزار نفر فقط به شهر وان مسافرت کردند، ملت ایران همه اش هم تا کمر در سطل آشغال آویزان نیستند، رسانه های غربی به ما توهین می کنند.

وی افزود: مشکلاتی هم در زمینه توزیع، بی عدالتی و نا عدالتی داریم و کسی منکر این نیست که با آرمان هایی که امام و رهبر معظم انقلاب ترسیم کردند، فاصله داریم؛ ولی ایران، کشور ثروتمند و قدرتمندی است و آنقدر هم ما ملت آشفته و گرفتاری نیستیم که رسانه های بیگانه تصویرسازی می کنند.

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران گفت: از آنجا که اراده الهی با این نظام است، تا زمانی که مردم این کشور پایبند قرآن و احکام الهی و پشتیبان ولایت فقیه هستند، به این نظام آسیبی نمی رسد، برخی بیخود خودشان را معطل کرده اند. اشتباه می کنند کسانی که تصور می کنند اگر به مقدسات ملت توهین کردند، برجسته می شوند، چه کسی می آید در ایام عاشورا به یک سردار عاشورایی کشور جسارت کند، غیر از آدم های عقده ای، جاهل و آدم هایی که به هر قیمت شده می خواهند خودشان را به نهایت درجه جهنم متصل کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران در خصوص نفوذ اسرائیل در سپاه گفت: اگر دشمن توانسته بود نفوذی را صورت بدهد امکان نداشت امروز ما به قدرت پهبادی، موشکی برسیم و با قدرت سازمان اطلاعات در داخل و خارج به اهدفمان برسیم. شاخص اینکه دشمن در سپاه نفوذ دارد یا ندارد، میزان موفقیت سپاه پاسداران است. اما اینکه یک افسر سپاه را دشمن شناسایی و ۲ نفر از اراذل و اوباش برای ترورش اجیر کردند، نمی خواهیم بگوییم این اتفاق، اتفاق کم اهمیتی بود، پاسداران جدای از عموم مردم که زندگی نمی کنند.

وی تصریح کرد: دشمن نفوذی به مفهومی که نظامیان از آن داریم، در اطلاعات و مجموعه سپاه ندارد.

سردار پاسدار شریف با اعتراف به انجام ترورها در خاک ایران توسط اسراییل، گفت: این ترورها، نشان قدرت اسرائیل نیست و ما حتما این مختصر رفتارهای ایذایی اسراییلی ها را جمع کردیم و می کنیم. اسراییلی ها به شدت آسیب پذیر و در هراس قرار دارند.

وی ادامه داد: اسراییلی ها هرگز قادر نیستند خللی در اصل ماجرای دانش هسته ای کشور به وجود بیاورند، علاوه بر استحکاماتی که مثال زدنی است، آنها با هوش و استعداد ایرانی طرف هستند. اسراییلی اگر می توانستند ضربه ای به فعالیت هسته ای ایران بزنند، رجز نمی خواندند، اگر اقدامی نمی کنند ناشی از قدرت جمهوری اسلامی و قدرت مقابله به مثل ملت ماست.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه در بحث صیانت، فضای بحث ها سیاسی است، گفت: اینترنت و وسایل ارتباطی، ابزار هستند، با ابزار کسی نمی تواند مخالف باشد، جمهوری اسلامی از چی می ترسد که بخواهد اینترنت را محدود کند، جمهوری اسلامی حرف برای گفتن دارد، نظام در این ۴۰ سال نه تنها قابل دفاع بلکه قابل افتخار هم هست. در اروپا هم بچه ها مجاز نیستند بدون حضور والدین پای اینترنت به همه سایت ها و شبکه ها دسترسی داشته باشند.

جزییات تازه از پرونده مرگ قاضی منصوری/ رییس پزشکی قانونی: انتظار اینکه ما بگوییم خودکشی کرده حرف غیرکارشناسی و بی ربطی است
دختر الکساندر دوگین، معروف به «مغز پوتین»، کشته شد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!