قطعی آب از شهرکرد و همدان به ارومیه رسید

0
66

در حالی که هنوز مشکل قطعی و افت فشار آب در شهرهای همدان و شهرکُرد حل نشده است، گزارش‌های مردمی حکایت از بروز مشکلات مشابه در ارومیه دارد.

به گزارش خبرآنلاین در روز پنج‌شنبه، ۲۷ مرداد، شهروندان ارومیه‌ای اعلام کرده‌اند که در بیش از یک هفته گذشته برخی مناطق این شهر با افت فشار آب روبه‌رو بوده و در برخی مناطق این مشکل از صبح آغاز می‌شود و از ساعت ۱۶ تا ساعت‌های پایانی شب شدت می‌گیرد. در همین حال برخی شهروندان نیز گفته‌اند که در ساعت‌هایی از روز آب به‌ طور کامل قطع می‌شود.

بر اساس این گزارش، شرکت آب و فاضلاب این شهر نیز در پاسخ به تماس‌های تلفنی شهروندان، «گرمای شدید هوا» و «تعمیرات» را علت بروز این مشکلات اعلام کرده‌ است.

پیش از این و در روزهای گذشته همچنین گزارش‌های متعددی نیز از مشکلات قطعی و افت فشار آب در شهرهای همدان و شهرکُرد منتشر شده بود.

خبرگزاری صدا و سیما در روز پنج‌شنبه، ۲۷ مرداد، در گزارشی با اشاره به قطع مکرر آب از ساعت ۲۳ تا ۵ صبح در چند ماه گذشته در مناطقی از همدان اعلام کرد که این مشکل در روزهای گذشته شدت گرفته و در برخی مناطق، آب به مدت هشت ساعت تا دو شبانه‌روز در هفته گذشته کاملا قطع شده است.

ترور آلارم: ⁧‫خامنه‌ای‬⁩ به مکان امن نامعلومی منتقل شد
حمله به امام جماعت روستایی از توابع مریوان

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!