کانال تلگرام نیروی قدس سپاه پاسداران؛ با بمب اتم نیویورک را “ویرانه جهنمی” می‌کنیم

0
90

هنوز چند هفته از اظهارات جنجال‌برانگیز کمال خرازی درباره توانمندی‌های هسته‌ای ایران نگذشته که کانال تلگرامی نیروی قدس سپاه پاسداران ایران شنبه ۸ مرداد تهدید کرد که رژیم حاکم بر ایران در صورت حمله آمریکا و یا اسرائیل به تاسیسات نطنز، در کوتاه‌ترین زمان ممکن ساخت بمب‌های اتمی را آغاز خواهد کرد.

این کانال با تهیه یک گزارش تصویری از برنامه‌های نظامی و هسته‌ای ایران، خبر داد که این کشور آماده است تا در صورت حمله به نطنز، یک پروژه فوق سری به‌نام «عماد» را به‌سرعت فعال کرده و به ادعای این کانال «در یک چشم بهم‌زدن برنامه صلح‌آمیز اتمی را به برنامه هسته‌ای تبدیل کند».

بنا به ادعای کانال سپاه قدس، رژیم اسلامی حاکم بر ایران به میزان کافی از اورانیوم غنی‌شده با خلوص بالا برای تولید سلاح هسته‌ای دست یافته و تاسیسات سری فردو ماموریت دارد در صورت حمله نظامی غرب، پروژه «گریز هسته‌ای» موسوم به پروژه عماد را به‌اجرا گذارد.

تاسیسات هسته‌ای فردو در اعماق کوه‌ها در مرکز ایران، در حدفاصل شهر تهران و قم قرار دارد که به گفته رسانه سپاه پاسداران این مرکز «تضمین‌کننده قوای اتمی ایران» است و تمامی زیرساخت‌های لازم برای گریز هسته‌ای در این مرکز تعبیه شده است.

در کلیپی که سپاه قدس تهیه کرده به آسیب‌پذیری تاسیسات نطنز در صورت حمله نظامی اذعان شده، اما مرکز فردو دارای امکان مقاومت لازم در برابر بمباران اتمی و نیز انواع سلاح‌های خندق‌شکن معرفی شده که می‌تواند به‌سرعت در وضعیت «آمادگی جنگی» قرار گرفته و پروژه گریز هسته‌ای را به تنهایی در مدت کوتاهی اجرا کند.

این کلیپ همچنین به برنامه موشک‌های قاره‌پیمای جمهوری اسلامی اشاره کرده و ادعا می‌کند که در صورت اقدام خصمانه ایالات متحده، می‌تواند نیویورک را به «ویرانه جهنمی» تبدیل کند.

مراسم روز نیروی دریایی روسیه با حضور نیروهای رژیم اسلامی حاکم بر ایران
کشف باند قاچاق سلاح و مهمات در نقاط مختلف ایران ادامه دارد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!