افزایش حملات مسلحانه به سلبریتی‌های حکومتی در تهران

0
45

ستاره سابق استقلال در مرکز شهر تهران مورد حمله خفت‌گیرها و سارقان قرار گرفت. امروز ۲۱ تیرماه، چهار سارق به هاشم بیک‌زاده در خیابان مطهری تهران حمله کردند و با زور چاقو، وسایل قیمتی او را به سرقت بردند.

‏روز گذشته، خبرگزاری اینسا گزارش داده بود که چهارسارق مسلح به علی صفایی، مشاور علیرضا دبیر و مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان حمله کرده و ضمن شلیک دو گلوله به پای چپ او، خودروی لندکروزش را دزدیدند.

این ورزشکار در مورد جزئیات این حادثه به خبرنگار رکنا می گوید:«ساعت حدود ۱۰ شب بود که در اتوبان امام علی مشغول رانندگی بودم که ناگهان خودرویی از پشت سر به خودرو من برخورد کرد. من هم با تصور اینکه یک تصادف ساده رخ داده پیاده شدم تا ببینم ماشینم چه خسارتی دیده است. در همان لحظه ۳ نفری که از خودرو پیاده شده بودند به سمت من آمده و خود را مامور اطلاعات جا زدند و از من خواستند ریموت ماشین را به آنها بدهم. وقتی من مقاومت کردم اسلحه کشیدند و یکی از آنها اسلحه اش را روی شکمم گذاشت. من با زانو به زیر دستش ضربه کردم و او و همدستش دو گلوله به پای من شلیک کرد. بعد سوار خودرو شدند و از محل دور شدند. با اینکه ترافیک بود اما مردم کمکی نکردند، با اینکه به راحتی می شد آن خودرو را تعقیب کنند. علاوه بر این پلیس راهنمایی رانندگی هم که کمی پایین تر از محل حادثه ایستاده بود کمکی نکرده و گفت باید با ۱۱۰ تماس بگیرم.»

در نخستین روز تیرماه ۲۷۰۱، محمدرضا مهدوی بازیکن سابق پرسپولیس نیز در حالی که در خیابان دادمان و در نزدیکی بیمارستان آتیه در محله سعادت آباد حضور داشت توسط یک سارق قمه به دست و همدستش که کمی دورتر ایستاده بود مورد سرقت (گردنبند) قرار گرفت.

در همین روز سردار پاسدار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران گفته بود: در سه ماهه گذشته آمار سرقت‌ها ۷ درصد افزایش پیدا کرده است. وی هشدار داد باید فکر جدی‌تری برای این موضوع کرد.

در خردادماه، سارقان مسلح سه چهره تئاتر و تلویزیون به نام‌های وحید آقاپور، محمد شیری و سیدمرتضی فاطمی، را مورد حمله قرار دادند.

طرح جدید دولت رئیسی-مخبر؛ مردم به جای سکه و دلار، «نفت خام» بخرند!
ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی، از سمت خود برکنار شد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!