کشته شدن سه افسر ارشد ناجا در سیستان و بلوچستان

0
54

پس از کشته شدن دو عضو ناجا در دوم خرداد ماه در سیستان و بلوچستان، پایگاه خبری نیروی انتظامی رژیم شنبه هفتم خرداد (۲۸ مه) از کشته شدن یک افسر ارشد نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

بنابر این گزارش، سردار پاسدار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان می‌گوید، این حادثه حدود ساعت ده شب جمعه در محور ایرانشهر به دلگان رخ داده است.

به گفته طاهری “اشرار مسلح” خودروی شخصی سرگرد عباس راه‌انجام، از ماموران پلیس پیشگیری شهرستان دلگان را که همراه خانواده‌اش در این مسیر حرکت می‌کرد، شناسایی و به آن شلیک کردند. در جریان این حمله، افسر ارشد ناجا کشته شد و همسرش که مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شده است.

در جریان تیراندازی به مزدوران ناجا در دوم خرداد ماه، هویت فرد کشته شده «حامد رئیسی» ۳۵ ساله، ساکن روستای «کوشوک» از توابع «ساربوک» در منطقه قصرقند عنوان شده است.

پیش از این خبرگزاری «رکنا» نیز گزارش داده بود ستوان یکم وحید ناظری از نیروهای فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در شامگاه یکشنبه یکم خرداد در مقابل منزل خود در روستای تیله نو گلوگاه توسط افراد مسلح ناشناس کشته شده است.

در استان سیستان و بلوچستان حمله‌های مسلحانه زیادی رخ می‌دهد. سوم اردیبهشت امسال خودروی ‌فرمانده تیپ سلمان فارسی هدف تیراندازی قرار گرفت و در جریان آن فرزند جانشین فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان کشته شد.

حمله مسلحانه مردم به جانشین رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت در تهران
سخنرانی جاگاریان و نظامیان روس در دانشگاه عالی دفاع ملی ایران

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!