جانشین سپاه صاحب الزمان اصفهان: اگر کار تمیز و خوب انجام دهیم، مردم استقبال می‌کنند

0

سردار پاسدار علی مقواساز جانشین سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با اشاره به استقبال خوب نوجوانان و جوانان از اجرای هم‌خوانی سرود «سلام فرمانده» اظهار کرد: خیلی‌ها به فکر و نظرشان خطور می‌کند که نسل دهه نودی و هشتادی‌ ممکن است کمتر با شهدا و معارف انقلاب اسلامی آشنا باشند اما در این نوع برنامه‌ها ثابت می شود که نوجوانان و جوانان ما به ویژه نسل نوجوان همراه با انقلاب و امام هستند.

وی با اشاره به اجرای همگانی سرود سلام فرمانده افزود: بچه‌های انقلابی و افرادی که کارهای هنری انجام می‌دهند، باید این نوع کار را مشاهده کنند و از آن الگو بگیرند چرا که وقتی یک کار فرهنگی تمیز و پر محتوا باشد و به دل بنشیند، مورد اقبال و استقبال همه قرار می‌گیرد.

مقواساز با بیان اینکه بچه‌های فرهنگی باید یک فکر جدی کنند، عنوان کرد: اگر واقعا کارهای تمیز، خوب و پرمحتوا در قالب‌های مختلف انجام شود، دهه نودی‌ها و هشتادی‌ها پای کار آن می‌آیند؛ مهم این است که این نسل با انقلاب است و ما باید برای آن‌ها محتوای خوب تولید کنیم.

جانشین سپاه صاحب الزمان استان اصفهان خاطرنشان کرد: دشمنان ایران از هر چیزی که احساس کنند موجب می‌شود جوان‌های ما روی پای خودشان بایستند و دیندار و با شهدا و امام باشند خوششان نمی‌آید و از این موضوع عصبانی می‌شوند.

بدون نظر

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

Exit mobile version