جانشین سپاه صاحب الزمان اصفهان: اگر کار تمیز و خوب انجام دهیم، مردم استقبال می‌کنند

0
64

سردار پاسدار علی مقواساز جانشین سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با اشاره به استقبال خوب نوجوانان و جوانان از اجرای هم‌خوانی سرود «سلام فرمانده» اظهار کرد: خیلی‌ها به فکر و نظرشان خطور می‌کند که نسل دهه نودی و هشتادی‌ ممکن است کمتر با شهدا و معارف انقلاب اسلامی آشنا باشند اما در این نوع برنامه‌ها ثابت می شود که نوجوانان و جوانان ما به ویژه نسل نوجوان همراه با انقلاب و امام هستند.

وی با اشاره به اجرای همگانی سرود سلام فرمانده افزود: بچه‌های انقلابی و افرادی که کارهای هنری انجام می‌دهند، باید این نوع کار را مشاهده کنند و از آن الگو بگیرند چرا که وقتی یک کار فرهنگی تمیز و پر محتوا باشد و به دل بنشیند، مورد اقبال و استقبال همه قرار می‌گیرد.

مقواساز با بیان اینکه بچه‌های فرهنگی باید یک فکر جدی کنند، عنوان کرد: اگر واقعا کارهای تمیز، خوب و پرمحتوا در قالب‌های مختلف انجام شود، دهه نودی‌ها و هشتادی‌ها پای کار آن می‌آیند؛ مهم این است که این نسل با انقلاب است و ما باید برای آن‌ها محتوای خوب تولید کنیم.

جانشین سپاه صاحب الزمان استان اصفهان خاطرنشان کرد: دشمنان ایران از هر چیزی که احساس کنند موجب می‌شود جوان‌های ما روی پای خودشان بایستند و دیندار و با شهدا و امام باشند خوششان نمی‌آید و از این موضوع عصبانی می‌شوند.

سنای ایالات متحده لایحه ماندن سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی را تصویب کرد
هشدار بسیج دانشجویی: افزایش چند برابری قیمت ها ناآرامی های اجتماعی به دنبال خواهد داشت

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!