بسیجیان دانشجو از خامنه‌ای خواستند تا عنوان انقلابی را از مجلس پس بگیرد

0

بسیجیان دانشجو که روز سه‌شنبه ششم اردیبهشت با خامنه ای دیدار کردند، از او خواستند که عنوان «انقلابی‌گری» را از مجلس رژیم پس بگیرد.

سایت خامنه‌ای که به صورت لحظه‌ای اظهارات او را توئیت می‌کرد، ابتدا پاسخ وی به این درخواست را منتشر کرد ولی بعد در تنظیم نهایی خبر، آن را حذف کرد.

علی خامنه‌ای در واکنش به درخواست دانشجویان گفت: «حالا صحبت مجلس شد و اعتراض به مجلس و درخواست از من که عنوان انقلابی‌گری را پس بگیرم از این مجلس. خب خیلی نماینده‌های این مجلس همین جوان‌های دیروز در جایگاه شمایند. یعنی خیلی‌ از آن‌ها جوان‌هایی هستند که چند سال قبل از این مثل شما می‌آمدند می‌ایستادند انتقاد می‌کردند، حرف می‌زدند، اشکال می‌کردند».

او با بیان این‌که نمایندگان مجلس، «انقلابی‌اند»، گفت: «این جور نیست که انقلابی نباشند. البته من یکایک را که نمی‌شناسم. مجموعه را می‌بینم روی مجموعه قضاوت می‌کنم. مجموعه بد نیست، خوب است، هم در دولت، هم در مجلس و در بعضی از بخش‌های دیگر، مجموعه خوب است. حالا ممکن است یک اشکالاتی بر بعضی‌ از آن‌ها وارد باشد».

سایت خامنه ای پرسش‌های دانشجویان را منتشر نکرده است، ولی به‌نظر می‌رسد که انتقاد آن‌ها در واکنش به جنجال موسوم به «خرید سیسمونی» توسط خانواده محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس رژیم، از ترکیه و همچنین دفاع وی از احداث پروژه پتروشیمی میانکاله به‌رغم اعتراض‌های وسیع فعالان محیط زیست و مدنی باشد.

بدون نظر

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

Exit mobile version