۴ درصدی ها؛ سفر خانواده قالیباف به ترکیه برای خرید سیسمونی نوزاد/ الیاس قالیباف تایید کرد

0
54

وحید اشتری یکی از فعالین اجتماعی در توییترش نوشت: چند تن از مسافران استانبول یک سری فیلم و عکس از یک خانواده چادری (در پروازهای ترکیه خیلی مرسوم نیست) فرستاده‌اند که امروز به خاطر حجم بالای بار با متصدی کانتر دچار مشکل شده‌اند و بعد با رفتار عوامل هواپیمایی معلوم شده، از خانواده مسئولان‌ هستند. ظاهرا خانواده آقای ‎قالیباف بوده‌اند.

وی افزود: زهرا مشیر همسر قالیباف را شناخته‌اند. یک زوج جوان هم همراه او بوده که یا پسر و عروس‌ و یا دختر و داماد آنها بوده‌اند. ظاهرا حجم بالای باری که از ترکیه آورده‌اند، کالسکه و کیف نوزاد و تخت تاشوی کودک و … بوده است. یعنی برای خرید سیسمونی به ترکیه رفته بودند.

قالیباف پیشتر در جریان یک مناظره انتخاباتی، گفته بود: وزیر آموزش و پرورش(دولت روحانی) می‌رود لباس بچه از ایتالیا می‌آورد، مردم شما فکر می‌کنید اقتصاد ما درست می‌شود؟ هرگز

الیاس قالیباف ضمن عذرخواهی از مردم در صفحه شخصی خود نوشت: خواهرم و همسرش کاری انجام دادند که حتما غلط است؛ آنها برای خرید سیسمونی نرفته بودند اما این سفر آن هم در این شرایط اقتصادی مردم یقینا اشتباه است. این رفتار حتما مخالف نظر و مشی و مرام پدرم است؛ این کار از قبل مورد مخالفت ایشان قرار گرفته بود ولی متاسفانه نادیده گرفته شد. به سهم خودم از همه مردم عذرخواهی می‌کنم و آنها هم حتما باید عذرخواهی نمایند.

حسین شریعتمداری: مذاکرات به جایی نمیرسد
واشنگتن فری‌بیکن: با تصمیم احتمالی دولت بایدن تحریم دست کم ۸۰ هزار عضو سپاه پاسداران لغو خواهد شد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!