توییتر خامنه ای، جمله “مذاکرات خوب پیش میرود” را حذف کرد

0
73

حساب توییتری خامنه‌ای ساعاتی پس از انتشار سخنان او در روز سه‌شنبه، ضمن انتشار «اصلاحیه»، توییت قبلی مبنی بر اینکه مذاکرات هسته‌ای خوب پیش می‌رود را حذف کرد.

در توییت حذف‌شده نوشته شده بود: «در مذاکرات هم کار به گونه خوبی پیش می‌رود و هیات مذاکره کننده، رییس جمهور و شورای عالی امنیت ملی و دیگران را در جریان می‌گذارند و تصمیم می‌گیرند و جلو می‌روند. هیات مذاکره کننده ما هم تا اینجا در برابر زیاده‌خواهی‌های طرف مقابل مقاومت کرده است و ان‌شاءالله ادامه پیدا خواهد کرد.»

این سخنان در اصلاحیه جدید این طور نوشته شده است: «بحمدالله دیپلماسی کشور در جهت خوبی حرکت می‌کند.آنچه که حالا در مسائل دیپلماسی مورد توجه هست مساله هسته‌ای است. هیات مذاکره کننده رییس جمهور و شورای امنیت ملی رادرجریان می گذارند تصمیم می‌گیرند جلو می‌روند. هیات مذاکره ما هم تا اینجا برابر زیاده‌خواهی طرف مقابل مقاومت کرده و خواهد کرد.»

پس از انتشار این توییت تعدادی از حساب‌های توییتری نزدیک به سعید جلیلی، دبیر سابق شورای عالی امنیت رژیم، نوشتند که خامنه‌ای چنین جمله ای را بیان نکرده و جمله منتشر شده در توییتر او «مصداق دروغ و تحریف است».

در روزهای گذشته نیز تعدادی از اعضای جبهه پایداری در مجلس، از جمله محمود نبویان و علی خضریان، با افزایش انتقادها از مذاکرات وین گفته بودند توافق احتمالی عملا تفاوتی با برجام ندارد. پس از آن، برخی کانال‌های تلگرامی نوشتند که دلیل این انتقادها حذف حمیدرضا عسگری، از چهره‌های نزدیک به جلیلی از روند مذاکرات است.

فیلسوف اوکراینی: ریشه مقاومت اوکراینی ها در فرهنگ سیاسی این کشور است
سرتیپ پاسدار یعقوب سلیمانی دستور ورود هلال احمر به موضوع حجاب و عفاف را صادر کرد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!